3-те правила за инвестиране на Ащън Къчър

3-те правила за инвестиране на Ащън Къчър

3-те правила за инвестиране на Ащън Къчър

Ащън Къчър изгради фенска маса, въплъщавайки се в глуповати герой от сериали и пълнометражни филми, но през последните години той сериозно се фокусира върху инвеститорската си дейност.

Именно по тази причина неговият приятел, Марк Кюбан, един от редовните инвеститори в реалити предаването Shark Tank, покани Къчър да се пробва като гост-инвеститор в седмия сезон на продукцията, който стартира миналия петък.

След като се приспособи към формата, Къчър направо се гмурна и сключи сделка, предлагайки на инвеститорите няколко ценни съвета.

Вместо да започне да инвестира необмислено, Къчър се свърза с влиятелния в Силициевата долина инвеститор Рон Конуей, който стана негов ментор.

От 2010 година насам Къчър се занимава с инвестиции чрез своя фонд A-Grade Investments, който основава съвместно с предприемачите и инвеститори Гай Озери и Роналд Бърк. Освен това, младият актьор се свързва и с Марк Андреесен, който през 2009 година мъдро го убеждава да инвестира в Skype.

Къчър е подпомагал и компании като Uber, Airbnb, Spotify и Casper.

В интервю за сайта си A-Plus, той разкрива трите си основни правила при инвестиране, които са свързани с качествата на предприемачите. Ето ги и тях:

1. Те трябва да разбират добре както продукта си, така и цялата индустрия.

Страхотните идеи, сами по себе си, не са достатъчни.

2. Личността им трябва да им позволява да устояват на провалите и пречките.

„Можете да имате най-страхотната идея на света, завидни познания в областта си и да умеете да правите всичко както трябва, но ако искате да постигнете нещо велико, ще се се наложи да преодолявате препятствия; затова трябва да сте човек, притежаващ изобретателността и силната воля, необходими за оцеляване в трудни времена“, казва Къчър.

3. Трябва да се разбират с него

Актьорът не е склонен да инвестира години и милиони в личности, с които не иска да общува.

През 2013 година, в интервю за британския вестник Telegraph той казва, че е привлечен от потребителските технологии. „Компаниите, които в крайна сметка пробиват, са онези, които преследват щастието“, обяснява той. „Ако намерите начин да помагате на хората да намерят любов, добро здраве или приятелство, парите ще потекат.“

Източник: Business Insider

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ