3-те правила за инвестиране на Ащън Къчър

3-те правила за инвестиране на Ащън Къчър

Ащън Къчър изгради фенска маса, въплъщавайки се в глуповати герой от сериали и пълнометражни филми, но през последните години той сериозно се фокусира върху инвеститорската си дейност.

Именно по тази причина неговият приятел, Марк Кюбан, един от редовните инвеститори в реалити предаването Shark Tank, покани Къчър да се пробва като гост-инвеститор в седмия сезон на продукцията, който стартира миналия петък.

След като се приспособи към формата, Къчър направо се гмурна и сключи сделка, предлагайки на инвеститорите няколко ценни съвета.

Вместо да започне да инвестира необмислено, Къчър се свърза с влиятелния в Силициевата долина инвеститор Рон Конуей, който стана негов ментор.

От 2010 година насам Къчър се занимава с инвестиции чрез своя фонд A-Grade Investments, който основава съвместно с предприемачите и инвеститори Гай Озери и Роналд Бърк. Освен това, младият актьор се свързва и с Марк Андреесен, който през 2009 година мъдро го убеждава да инвестира в Skype.

Къчър е подпомагал и компании като Uber, Airbnb, Spotify и Casper.

В интервю за сайта си A-Plus, той разкрива трите си основни правила при инвестиране, които са свързани с качествата на предприемачите. Ето ги и тях:

1. Те трябва да разбират добре както продукта си, така и цялата индустрия.

Страхотните идеи, сами по себе си, не са достатъчни.

2. Личността им трябва да им позволява да устояват на провалите и пречките.

„Можете да имате най-страхотната идея на света, завидни познания в областта си и да умеете да правите всичко както трябва, но ако искате да постигнете нещо велико, ще се се наложи да преодолявате препятствия; затова трябва да сте човек, притежаващ изобретателността и силната воля, необходими за оцеляване в трудни времена“, казва Къчър.

3. Трябва да се разбират с него

Актьорът не е склонен да инвестира години и милиони в личности, с които не иска да общува.

През 2013 година, в интервю за британския вестник Telegraph той казва, че е привлечен от потребителските технологии. „Компаниите, които в крайна сметка пробиват, са онези, които преследват щастието“, обяснява той. „Ако намерите начин да помагате на хората да намерят любов, добро здраве или приятелство, парите ще потекат.“

Източник: Business Insider

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Макрон: Свободата в Европа е изправена пред най-голямата заплаха от Втората световна война насам
Солени глоби грозят търговците в Гърция, ако подвеждат клиентите при сезонните намаления
Цитат на деня
Караджов: Вече няма "вратички" за заобикаляне на системата за обучение на шофьори
Въвеждат ясни критерии как трябва да изглеждат етикетите лев-евро на стоките