Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|1 млн. долара награда за почитател, създал реклама за чипс
Четири реклами на PepsiCo Doritos и Pepsi MAX, създадени от почитатели на продуктите на марката се наредиха след 10-те с най-висок рейтинг по време на Super Bowl – финалът на американската футболна лига. Това сочи традиционната класация на вестник USA TODAY.
Рекламата на Doritos, озаглавена „Атаката на кучето мопс”, постигна най-висок рейтинг и донесе на създателя си Джей Ар Бърнингам награда от 1 милион долара и договор за създаване на още една реклама за Doritos и Pepsi MAX през 2011 г.
Това е вторият случай в историята, когато реклама, създадена от клиент, оглавява класацията USA TODAY Ad Meter. В основата на сюжета на рекламата е куче порода мопс, което е обсебено от чипса Doritos и собственикът му сериозно подценява способността му да се сдобие с любимия си снакс.
Друга аматьорска реклама на Doritos - „Грижа за дома”, се нареди на трето място в класацията на вестника. Авторката й Тайниша Уилямс получи парична премия в размер на 400 хил. долара. Нейната реклама показва отчаян младеж, който е в дома на свой приятел и се опитва да възстанови щетите, нанесъл на къщата в отсъствие. Когато открива лечителните свойства на чипса Doritos, той дори възстановява повече отколкото е счупил, като връща към живота починалия дядо на приятеля си.
На четвърто място се класира рекламата на Pepsi MAX „Любовта боли” ("Love Hurts"), която също е създадена от американски потребител на напитката - Брад Бусли.
Общо 6 реклами, създадени от потребители за Doritos и Pepsi MAX, бяха излъчени по време на финала „Супербоул”. Всички те бяха избрани сред 10 финалисти, селектирани от измежду повече от 5600 предложения в рамките на конкурс, озаглавен „Да разбиеш Super Bawl. Гласуване между потребителите определи 4 от 6-те реклами, които да бъдат излъчени, а останалите 2 бяха определени от мениджъри на Doritos и Pepsi MAX.
Всички 10 финалисти получават по 25 000 долара и билет за финала „Супербоул”. Големите награди са както следва:
- 1 милион долара за рекламата, която е първа в класацията на USA TODAY
- 600 000 долара за рекламата на второ място в класацията
- 400 000 долара за трето място
Рекламата, спечелила първа награда, можете да видите тук
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.