Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|10 примера за страхотно лого
Хиляди лога се борят за вниманието ни всеки ден. Въпреки че невинаги съзнаваме важността им, когато лого на обичана марка се промени, често се включваме в колективните протести на феновете. Така е, промяната провокира емоция.
Ето и два примера от света. В рамките на казус, широко отразяван в световните маркетинг медии преди две години, модният бранд GAP поднови логото си. Последва вихър от критики. Същото се случи и след като Университетът на Калифорния в САЩ смени своята емблема. Наклонената буква „C” в името му „University of California” стана обект на множество критики. Няколко онлайн петиции призоваха старото лого на институцията да бъде върнато. И в двата случая организаторите се вслушаха в публичните критики и възстановиха оригиналните лога.
Явно все пак ни е грижа за логата повече, отколкото предполагаме. Кое тогава прави едно лого страхотно? И как да направим своето отличимо?
Много е изписано и препоръчвано. Сред всички съвети експертите са единодушни, че за да бъде успешно, всяко лого трябва да се отличава от останалите. Особено от тези в бранша. Трябва да бъде моментално разпознаваемо. И възможно за показване във всякакви размери – в билбордове и мобилни устройства.
Имайки предвид тези критерии лесно ще се съгласим, че много неефективни лога ни обграждат и не следват тези правила. Това, което отличава страхотните лога е, че те помагат на аудиторията да се свърже с мисията на компанията или с нейната същност. С уникалното, което отличава този бизнес. И то да го прави по някакъв значим за хората начин.
Запомнящото се лого може да изглежда максимално опростено. Да се интерпретира по няколко начина, които ни позволяват да се влюбим в него с времето. Важното е да изглежда добре в реклама, на визитки и в уебсайтове. И въпреки че никога не е сигурно, че логото ще устои на изпитанията на времето, един от начините да се погрижим да не остарее е като премахнем от него ненужните детайли и информативност. Така то ще може да устои на тенденциите на времето.
Тук следват 10 добри примера за лого според американското списание Entrepreneur. С техните уникални характеристики, тези лога хващат окото и се запомнят за дълго. Това им гарантира продължителен живот.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.