10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си

10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си

За пореден път Coca-Cola бе обявена за най-ценния бранд в света в тазгодишната класация на Interbrand. Веднага след нея се нареди втората марката, с която Америка се гордее – Apple.

Освен лидерите в класацията, някои от най-големите брандове в света като Amazon.com, Samsung и Oracle също повишиха стойността си в последната година с повече от 20%. Но пък други се обезцениха главоломно. Goldman Sachs, която все още е една от най-ценните финансови марки, загуби 16% от стойността си. Blackberry поевтиня с близо 40%.

На базата на доклада на Interbrand “Уолстрийт джърнъл“ състави списък с 10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си в последната година. Резултатите са следните:

МаркаСтойностЗагуба на стойността
Dell 7,6 млрд. долара
 9%
Thomson Reuters 8,4 млрд. долара
 11%
Honda 17,3 млрд. долара
 11%
MTV
 5,6 млрд. долара
 12%
Citi 7,6 млрд. долара
 12%
Yahoo! 3,9 млрд. долара
 13%
Moët & Chandon 3,8 млрд. долара
 13%
Nokia 21 млрд. долара
 16%
Goldman Sachs 7,6 млрд. долара
 16%
BlаckBerry 3,9 млрд. долара
 39%
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Токио събра златото, среброто и бронза за олимпийските медали от стари електронни устройства
В Индия има най-много милиардери – цели 69
Най-забавните и хапливи реплики на известни личности