10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си

10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си

За пореден път Coca-Cola бе обявена за най-ценния бранд в света в тазгодишната класация на Interbrand. Веднага след нея се нареди втората марката, с която Америка се гордее – Apple.

Освен лидерите в класацията, някои от най-големите брандове в света като Amazon.com, Samsung и Oracle също повишиха стойността си в последната година с повече от 20%. Но пък други се обезцениха главоломно. Goldman Sachs, която все още е една от най-ценните финансови марки, загуби 16% от стойността си. Blackberry поевтиня с близо 40%.

На базата на доклада на Interbrand “Уолстрийт джърнъл“ състави списък с 10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си в последната година. Резултатите са следните:

МаркаСтойностЗагуба на стойността
Dell 7,6 млрд. долара
 9%
Thomson Reuters 8,4 млрд. долара
 11%
Honda 17,3 млрд. долара
 11%
MTV
 5,6 млрд. долара
 12%
Citi 7,6 млрд. долара
 12%
Yahoo! 3,9 млрд. долара
 13%
Moët & Chandon 3,8 млрд. долара
 13%
Nokia 21 млрд. долара
 16%
Goldman Sachs 7,6 млрд. долара
 16%
BlаckBerry 3,9 млрд. долара
 39%
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините
Холивудската звезда Том Круз влезе в Книгата на рекордите за 16 скока с горящ парашут
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
95% от бизнесите се провалят в едно нещо. Поправете го преди да ви струва скъпо!