10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си

10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си

За пореден път Coca-Cola бе обявена за най-ценния бранд в света в тазгодишната класация на Interbrand. Веднага след нея се нареди втората марката, с която Америка се гордее – Apple.

Освен лидерите в класацията, някои от най-големите брандове в света като Amazon.com, Samsung и Oracle също повишиха стойността си в последната година с повече от 20%. Но пък други се обезцениха главоломно. Goldman Sachs, която все още е една от най-ценните финансови марки, загуби 16% от стойността си. Blackberry поевтиня с близо 40%.

На базата на доклада на Interbrand “Уолстрийт джърнъл“ състави списък с 10-те марки, които изгубиха най-много от стойността си в последната година. Резултатите са следните:

МаркаСтойностЗагуба на стойността
Dell 7,6 млрд. долара
 9%
Thomson Reuters 8,4 млрд. долара
 11%
Honda 17,3 млрд. долара
 11%
MTV
 5,6 млрд. долара
 12%
Citi 7,6 млрд. долара
 12%
Yahoo! 3,9 млрд. долара
 13%
Moët & Chandon 3,8 млрд. долара
 13%
Nokia 21 млрд. долара
 16%
Goldman Sachs 7,6 млрд. долара
 16%
BlаckBerry 3,9 млрд. долара
 39%
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване