10-те най-подходящи за рекламни лица олимпийци (финал)

10-те най-подходящи за рекламни лица олимпийци (финал)

Кои спортисти е най-вероятно да видим в рекламите на големите марки в предстоящите месеци? Кои са лицата от Олимпиадата в Лондон тази година, които събраха най-много погледи и биха съответствали на имиджа на компаниите, показани в реклама? На тези въпроси отговаря и последният епизод от поредицата ни тази седмица.

Вижте кои още са атлетите, сочени за най-подходящи рекламни лица от маркетинг специалистите в Америка. 

2. Миси Франклин, плувкиня

Ако феноменалният плувец Майкъл Фелпс напусне световния басейн, то в светлините на прожекторите ще остане негов достоен заместник в лицето на Миси Франклин. 17-годишната плувкиня е готова да стане новото лице на плуването в САЩ. Тя се утвърди като звезда на Олимпиадата в Лондон с четири златни медала и световен рекорд на 200 м гръб. В момента Миси е в гимназия и смята да се конкурира с отбора по плуване там. Като плувкиня тя има дълга кариера пред себе си. Смята се, че спонсорите ще се редят на опашка, за да сключат договор с нея през следващите четири години.

1. Майкъл Фелпс, плувец

Царят на басейна остава на върха и след Олимпиадата в Лондон през 2012 г. Тази година Фелпс циментира наследството си като спортна икона на всички времена. След тези игри плувецът има в своята завидна колекция 22 медала, от които 18 златни. Майкъл сподели, че засега е взел решение да напусне световния плувен басейн и да не участва на игрите в Рио. Това обаче не спира марки като Speedo, Visa, Omega и Nike да го направят свое рекламно лице до 2016 г. Дори и решението му да не се промени, той ще си остане най-подходящият за рекламодателите заради своите върхови постижения. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ