10-те най-смешни реклами на всички времена

В свят на милиони комични телевизионни реклами, тези предизвикаха най-много смях във всички точки на света. Това пишат авторите на AdWeek, представяйки новата си класация с 10-те най- забавни тв реклами, създавани някога. Те подчертават, че безспорно хуморът се възприема субективно, но има кампании, които с години предизвикват усмивки върху лицата на зрителите и ги правят любими на аудиторията в различните държави.

В два поредни дни ще ви представим класацията им за най-смешните мейнстрийм реклами в историята.

10. Apple - “Stuffed” (2007).

Поредицата реклами „Get a Mac” на агенция TBWA не предизвикват спонтанен, неудържим смях, но от 2006 до 2009 г. са смятани за едни от най-забавните в американския телевизионен ефир. Създадени около архитипното комично дуо на Джъстин Лонг, в ролята на обикновения мъж Мак и Джон Ходжман като бръмчащия персонален компютър – тези спотове не престават да забавляват.

9. Holiday Inn - “Whale song” (2006).

Няколко години преди да стане „вицепрезидентът на всичко“, Джери Ламберт участва в кампания на PlayStation в ролята на един от „хората на бизнеса“. Рекламна агенция: Fallon.

8. Starbust - “Bus Station” (2007).

Марките сладки изделия и десертчета в последните години заложиха на абсурдните комедии (“oddvertising”), които предизвикват в младите зрители неудържим смях, смятат от AdWeek. Когато става дума за страхотни чудати герои, рекламата на Starbust е един от класическите примери.

7. Skittles -"Piñata" (2008).

Друг забавен пример за странен хумор на TBWA\Chiat\Day. Този спот на Skittles показва герой, който върви наклонено, покрит с рiñata и опитва да се възстанови в ръцете на колега в офиса от ужасяваща атака.

6. Bud Light -"Mr. Really, Really, Really Bad Dancer" (2003).

"Real Men of Genius" за Bud Light, от агенция DDB Чикаго, представя герой, който шеговито поздравява световния легион от невъзпяти мъже-герои. Тази радио кампания е смятана за една от най-смешните, създавани някога.

5. Budweiser - "Whassup?" (1999).

Класика. Една реклама, която възпитава „Whassup“ културата сред младежите в целия свят. Режисьорът Чарлз Стоун III и неговите приятели реват и мучат катастрофално след като се поздравяват един друг и това всъщност им се получава много забавно. Простичко, смешно и „вирусно“, това клипче още обикаля мрежата. То се появява първи като кратък филм и след това е преработено в една от най-ефективните кампании на агенция DDB за Budweiser.Тв рекламата можете да видите тук.

Очаквайте продължание!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ