11 инструмента за дигитален маркетинг, които си заслужава да се изпробват

11 инструмента за дигитален маркетинг, които си заслужава да се изпробват

Всеки бизнес не само трябва да създава хубаво и ангажиращо съдържание в социалните мрежи през 2016 г., но и да търси начини да си проправя път през шума, за да се отличи от конкуренцията. Това изтъква американското сп. Entrepreneur. Как да подсигурим брандът ни да се сдобие с нужния дигитален растеж? Чрез правилните интсрументи за маркетинг, твърдят авторите. Изданието посочва в сайта си 11 такива, които си заслужава да се изпробват.

Ето кои са те. 

1. Kuia. Ако имате сайт, най-важни са две неща: да се сдобивате с повече трафик и да си създадете списък с имейли за маркетинг. Kuia е набор от маркетингови инструменти, от които се нуждаете, за да подсигурите растеж на бизнеса. Инструментите са pop-up, бутон за споделяне (share button), лента с приветстващо съобщение за потребителите. Освен това, Kuia предлага и quiz creator - опция за създаване на анкети като тези на сайта Buzzfeed. Те ще доведат до повече последователи и трафик. 

2. Customer.ioДа сте в постоянен контакт с клиентите е от ключово значение за растежа. Като използвате този инструмент, ще си помогнете в автоматизирането и персонализирането на разговорите си с клиентите. Customer е от помощ при автоматичното изпращане на имейли до получатели на базата на неща, които правите в сайта ви. Например, ако един човек посети сайта и добави нещо в своята пазарна кошница, а след това излезе без да го е купил, Customer автоматично ще му изпрати съобщение с призив да довърши покупката си. 

3. NarrowКолкото и да искаме да си прекараме целия ден в усилия за маркетинг в социалните мрежи, все пак трябва и да се ангажираме в други активности. С Narrow може да автоматизирате всичко. С него ще опишете клиентите, които искате, и той ще ги намери в Twitter и ще ги последва. 

4. JustReachOutДа успеете да мотивирате медиите да споменават бизнеса ви е печеливша стратегия. Но е трудно за голяма част от фирмите да завоюват тези споменявания в социалните мрежи и дигиталния свят. JustReachOut е технология, която помага да бъдат открити репортери, които биха могли да бъдат заинтересовани от историята ви. Търси се по ключва дума, която описва продукта ви или услугата. Така се открива в кои сектори на интернет може да намерите поддръжници. 

5. NotifyЩом се сдобиете с така желаните споменавания от медиите, е важно да знаете в кои моменти те се случват. Notify показва това. Той съобщава, когато някой спомене в интернет бранда ви. 

6. VideoleanДобрите видеоклипове се правят трудно. Но в днешното конкурентно пространство, те са нещо задължително в маркетинговия арсенал. Затова ви е необходим Videolean. С него се създава маркетингово видео за бизнеса. Става лесно, чрез избор на шаблон. Няма да имате нужда повече от видеоредактор или скъп софтуер за редактиране, както и пари за създаване на клипове, които въздействат на аудиторията. 

7. Colibri IOКлиентите ви провеждат разговори навсякъде в интернет. Вашата работа е да откривате тези разговори и да участвате в тях. Colibri IO ще ви помогне да направите това. Например, ако продавате дамски бижута онлайн, той ще ви състави списък на разговорите, които се случват точно в момента по темата за дамските бижута в Twitter, блогове, Facebook и други. 

8. Dasheroo. Да си поставяме бизнес цели е страхотно, но да ги изпълняваме е дори по-хубаво. Dasheroo дава възможност да се следи всеки аспект на бизнеса в реално време, за да виждате по какво работите добре и по какво не. Инструментът следи всичко - от растежа на списъка ви с имейли, през трафика на уебсайта ви, до продажбите и още, което се случва. 

9. AccuRanker. Ако се радвате на все повече публичност, линкове, социални споделяния и трафик, вероятно се изкачвате нагоре в резултатите от търсенето в Google. Колко много и с какви ключови думи? AccuRanker може да ви помогне да разберете. 

10. Instagress. Ако искате повече последователи в Instagram и повече споменавания и коментари в приложението, този инструмент ще ви помогне да ги откриете и да постигате цели в тази насока, без да се затруднявате много. 

11. Pagewiz. Ако искате нови посетители на сайта си, още повече ако целта ви е те да станат плащащи клиенти, имате нужда от добра начална страница. Голяма загуба е да привличате десетки хора, които да посещават сайта ви, и те да не правят никога нищо след това. Pagewiz е инструмент за оптимизация на страницата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Трус в Румъния стресна Северна България
Голямо количество силна отрова открито случайно в сграда в Плевен
Григор Димитров се класира за полуфиналите в Пекин
Руската инвазия обърна нагласите на финландци и шведи за членство в НАТО
Откриха обявените за издирване плевенски ученици
За успеха на българската фирма Евромастер: 30 години иновации и инвестиции в бизнеса