Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|11 инструмента за дигитален маркетинг, които си заслужава да се изпробват
Всеки бизнес не само трябва да създава хубаво и ангажиращо съдържание в социалните мрежи през 2016 г., но и да търси начини да си проправя път през шума, за да се отличи от конкуренцията. Това изтъква американското сп. Entrepreneur. Как да подсигурим брандът ни да се сдобие с нужния дигитален растеж? Чрез правилните интсрументи за маркетинг, твърдят авторите. Изданието посочва в сайта си 11 такива, които си заслужава да се изпробват.
Ето кои са те.
1. Kuia. Ако имате сайт, най-важни са две неща: да се сдобивате с повече трафик и да си създадете списък с имейли за маркетинг. Kuia е набор от маркетингови инструменти, от които се нуждаете, за да подсигурите растеж на бизнеса. Инструментите са pop-up, бутон за споделяне (share button), лента с приветстващо съобщение за потребителите. Освен това, Kuia предлага и quiz creator - опция за създаване на анкети като тези на сайта Buzzfeed. Те ще доведат до повече последователи и трафик.
2. Customer.io. Да сте в постоянен контакт с клиентите е от ключово значение за растежа. Като използвате този инструмент, ще си помогнете в автоматизирането и персонализирането на разговорите си с клиентите. Customer е от помощ при автоматичното изпращане на имейли до получатели на базата на неща, които правите в сайта ви. Например, ако един човек посети сайта и добави нещо в своята пазарна кошница, а след това излезе без да го е купил, Customer автоматично ще му изпрати съобщение с призив да довърши покупката си.
3. Narrow. Колкото и да искаме да си прекараме целия ден в усилия за маркетинг в социалните мрежи, все пак трябва и да се ангажираме в други активности. С Narrow може да автоматизирате всичко. С него ще опишете клиентите, които искате, и той ще ги намери в Twitter и ще ги последва.
4. JustReachOut. Да успеете да мотивирате медиите да споменават бизнеса ви е печеливша стратегия. Но е трудно за голяма част от фирмите да завоюват тези споменявания в социалните мрежи и дигиталния свят. JustReachOut е технология, която помага да бъдат открити репортери, които биха могли да бъдат заинтересовани от историята ви. Търси се по ключва дума, която описва продукта ви или услугата. Така се открива в кои сектори на интернет може да намерите поддръжници.
5. Notify. Щом се сдобиете с така желаните споменавания от медиите, е важно да знаете в кои моменти те се случват. Notify показва това. Той съобщава, когато някой спомене в интернет бранда ви.
6. Videolean. Добрите видеоклипове се правят трудно. Но в днешното конкурентно пространство, те са нещо задължително в маркетинговия арсенал. Затова ви е необходим Videolean. С него се създава маркетингово видео за бизнеса. Става лесно, чрез избор на шаблон. Няма да имате нужда повече от видеоредактор или скъп софтуер за редактиране, както и пари за създаване на клипове, които въздействат на аудиторията.
7. Colibri IO. Клиентите ви провеждат разговори навсякъде в интернет. Вашата работа е да откривате тези разговори и да участвате в тях. Colibri IO ще ви помогне да направите това. Например, ако продавате дамски бижута онлайн, той ще ви състави списък на разговорите, които се случват точно в момента по темата за дамските бижута в Twitter, блогове, Facebook и други.
8. Dasheroo. Да си поставяме бизнес цели е страхотно, но да ги изпълняваме е дори по-хубаво. Dasheroo дава възможност да се следи всеки аспект на бизнеса в реално време, за да виждате по какво работите добре и по какво не. Инструментът следи всичко - от растежа на списъка ви с имейли, през трафика на уебсайта ви, до продажбите и още, което се случва.
9. AccuRanker. Ако се радвате на все повече публичност, линкове, социални споделяния и трафик, вероятно се изкачвате нагоре в резултатите от търсенето в Google. Колко много и с какви ключови думи? AccuRanker може да ви помогне да разберете.
10. Instagress. Ако искате повече последователи в Instagram и повече споменавания и коментари в приложението, този инструмент ще ви помогне да ги откриете и да постигате цели в тази насока, без да се затруднявате много.
11. Pagewiz. Ако искате нови посетители на сайта си, още повече ако целта ви е те да станат плащащи клиенти, имате нужда от добра начална страница. Голяма загуба е да привличате десетки хора, които да посещават сайта ви, и те да не правят никога нищо след това. Pagewiz е инструмент за оптимизация на страницата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.