Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|14 идейни лога от началото на годината
Логото може да инструмент за пробив за всяка начинаеща фирма. А може и да разруши идеята й.
То е първото, което хваща окото на потенциалния клиент. На живо, в App Store, Twitter или уебсайт, то е важно.
Ако сте предприемач, опипващ почвата, имате нужда от ефективно лого. То ще помогне на потребителите да разберат какво предлага фирмата ви и да запомнят бранда й.
Това пишат маркетинг авторите на Business Insider. Те предлагат за пример 14 сполучливи лога на компании в САЩ, стартирали бизнес в началото на 2014 г. По думите им, тези лога са добри, защото са максимално опростени и същевременно артистични. Освен това с тях се демонстрира смислено съобщение за естеството на бизнеса.
Ето как изглеждат.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.