25 причини да бъдеш наказан от Google

25 причини да бъдеш наказан от Google

25 причини да бъдеш наказан от Google

Забелязали сте наскоро спад в трафика на уеб-сайта ви? За жалост, Google има широки правомощия да налага на уеб-сайтовете наказания, свързани с оптимизацията на търсенето. По всяко време! Това обясняват специалистите от searchenginejournal.com.

Какъв е възможният начин да бъдат предотвратени щетите, причинени от тези негативни ефекти? Може би, най-добрата стратегия е предотвратяването на казусите, водещи до санкциите. А самите наказания се налагат, поради следните причини:

1. Закупуване на евтини спам-линкове. Офертите „10 хил. линка за 10 долара“, рекламирани от Fiverr и други услуги, всъщност не са източник на нов, стойностен наплив от посещения, насочен към сайта ви. Освен това заради закупуването им се налагат SEO наказания.

2. Купуване на линкове само, за да се преминава някакъв PageRank.

3. Партниране с други сайтове, заради взаимна обмяна на линкево. Това оставя много отчетлива следа в търсачките, която води до наказания, заради явния опит за манипулация.

4. Скриване на линкове в CSS, Javascript или други типове файлове.

5. Ниска дистрибуция на основен текст. Ако изграждате линкове, използвайки само куп SEO ключови фрази, за да правите текстове, това ще бъде засечено.

6. Практикуване на скоростно създаване на линкове. Създаването на прекалено много линкове твърде бързо е сигурен знак за SERP манипулация.

7. Прекалено вграждане на линкове от чуждестранни сайтове на друг език.

8. Поставяне на линкове от блог мрежи.

9. Вграждане на т.нар. sitewide/footer линкове встрани на всяка страница на сайта. Когато изграждате линкове, фокусирайте се в поставянето на по-ценно вградено съдържание (backlinks).

10. Поставяне на линкове към и от сайтове с лоша среда.

11. Повредени вътрешни връзки.

12. Прекаляване с оптимизацията. Да използваш SEO, за да промотираш уеб-сайта си е чудесно, докато не достигнеш момента, в който всяка страница в сайта ти използва всяка възможна SEO техника, позната до момента.

13. Липса на активност от страна на сайта. Отсъствие за твърде дълго. Google преценява, че сайтът не дава най-доброто от себе си, за да служи на потребителите, които го посещават.

14. Публикуване на директно копирано съдържание.

15. Поставяне на съдържание с ниска стойност.

16. Използване на програми за преработка на интернет статии (article spinning programs), които автоматично смилат текста и го правят неразбираем за човека читател. Този тип спам съдържание обикновено е цел на бъдещи наказания от Google.

17. Рекламиране в твърде голяма част от недвижимата собственост на уеб-сайта. Ако сте решили да поставите платени реклами в сайта си, уверете се, че не заемат твърде голяма част от недвижимата собственост на уеб-сайта ви. Google изрично казва, че тази практика може да е повод за налагането на наказания.

18. Препълване на сайта с мета таг ключови думи.

19. Множество H1 тагове.

20. Покрити страници.

21. Поставяне на страници - "врати". Т.нар. doorway pages трябва да бъдат достъпни и отворени за търсачките. Скриването на страници чрез покриване (cloaks) е бърза гаранция за наказание.

22. Използване на такива страници (doorway pages), за да бъдат заблуждавани търсачките да виждат съдържание, което е различно от достъпното и налично за потребителите.

23. Поставяне на скрито или манипулирано съдържание.

24. Злоупотреба с неоторизирани, автоматизирани инструменти за задаване на въпроси.

25. Промотиране на т.нар. black hat техники за оптимизация на търсенето, забранявани от световната търсачка.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ