Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 причини марките да използват Instagram
Мощният растеж на Instagram от 2012 г. насам сред най-младата аудитория направи платформата за споделяне на снимки една от най-влиятелните медии.
Въпреки това, някои компании все още се колебаят дали да я включат в маркетинг плана си. „Направете го“, съветват авторите на американскто списание Entrepreneur. Според тях Instagram може да има влияние върху значителна част от таргет аудиторията на почти всяка фирма. Присъствието в нея по един или друг начин при всички случаи е полезно.
Защо?
Ето поне 3 причини.
- Рекламното съдържание в Instagram може да се покаже с човешко лице. Ключът към успеха в днешното пространство на социалните медии е да умееш да проумяваш аудиторията си, работейки с данните, които я описват. Повечето от потребителите искат съдържание, което отговаря на реалните им интереси и поднесено истински, сякаш някой човек им говори, не марка. Това може да стане в Instagram. Там марките показват снимки, изработени така че по-скоро да се харесат на личност, не на група. С този подход те включват повече творчество в рекламата си и се обръщат към потенциалния им клиент като към индивидуаалност пред екрана на смартфона или таблета, не с толкова масови съобщения, колкото са тези за телевизията например.
- Усилване на влиянието чрез лидери на мнение. Всяка марка иска да говори на човек, който я разбира и й съответства, който е склонен да се припознае и свърже с нея. Най-добрият начин да се достигнат потребителите в мрежата от гледна точка на тази нужда е като марката се асоциира с други потребители, които се харесват. Маркетингът с лидери на мнение е практикуван в Instagram. Става дума за профилите на известни личности или лица, които са се установили като известни, в тази платформа. Ако те препоръчат продукт или услуга, това със сигурност ще има рекламен ефект сред последователите им. Така нареченият „човешки фактор“ стана задължителен за успеха на всяка кампания в социалните медии. Личният глас в подкрепа на компанията е това, което аудиторията иска да чуе.
- Значими анализи. Instagram предлага специфично потребителско изживяване, но в същото време събира и големи количества данни за регистрираните в нея хора. Използвани както трябва, тези данни могат да повишават ефективността на рекламни кампании. Те могат да се обработват от инструменти за маркетингови анализи, да посочват доколко се е увеличила осведомеността за бранда, в каква степен са показани намерения за покупка, доколко кампанията е предизвикала сантименталност, чувства и т.н. Това са важни фактори за доказване на възвръщаемостта на инвестицията в дадената кампания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Клиентите искат повече от просто продукт
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 15.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:36ч., 15.01.2025
Как да избегнем капана на "заетия, но неефективен" служител: Уроци от принципа на Парето
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 15.01.2025
На днешната дата, 15 януари. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 15.01.2025
Талибаните в Афганистан забраниха на жените да работят като телевизионни водещи
Свят |
Обновена 20:00ч., 14.01.2025
Как да избегнем капана на "заетия, но неефективен" служител: Уроци от принципа на Парето
Мениджмънт |
Обновена 00:15ч., 15.01.2025
Клиентите искат повече от просто продукт
Маркетинг |
Обновена 01:12ч., 15.01.2025
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:36ч., 15.01.2025
На днешната дата, 15 януари. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 15.01.2025
Севернокорейски войници самоубийци са новото предизвикателство за Украйна във войната с Русия
Политика |
Обновена 18:05ч., 14.01.2025
В капана на отговорността
Техники за успех | Advertorial |
Обновена 00:10ч., 14.08.2018
„Това ни струваше $400 млрд.“: Бил Гейтс призна най-голямата си грешка начело на Microsoft
Бизнес |
Обновена 17:15ч., 14.01.2025
Великобритания: Обвинените в шпионаж българи са разполагали със супер техника за следене и подслушване
Свят |
Обновена 13:00ч., 14.01.2025
Коментари
Няма въведени кометари.