44 кампании се състезават за европейските награди Effie

44 кампании се състезават за европейските награди Effie

Eвропейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАКА) обяви финалистите в първия кръг на конкурса за европейски награди за рекламна ефективност Effie 2014.

Конкурсът е в два кръга. На първия са селектирани 44 рекламни кампании, става ясно от съобщение на ЕАКА, изпратено от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

Кампаниите са дело на 34 агенции в 11 държави. Сред тях няма участници от България. Най-много са допуснатите напред в състезанието по рекламна ефективност от Германия - 17, следвана от Великобритания с 9 кампании и Франция с 4. Селектирани са още работещи рекламни инициативи от Италия, Латвия, Холандия, Полша, Словения, Швеция, Швейцария и САЩ. 

Кои точно са финалистите, може да прочетете тук.

Председател на журито е Геоф Сийли – глобален директор комуникационно планиране в Unilever. Журито за втория етап от надпреварата ще се срещне на 27 юни в Брюксел, за да разгледа избраните 44 кампании и да обсъди свидетелствата за това, че са резултатни, което определя 80% от оценката, както и тяхната креативност, на която се отдават 20% от оценката. То ще реши кои ще бъдат победителите в тазгодишните Euro Effie Awards. Освен това ще посочи и един носител на награда Гран при на Effie.

Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 17 септември 2014 г. в Брюксел.

Наградите Euro Effie Awards са считани за златен стадарт за рекламна ефективност на европейско и световно ниво. Те се организират от ЕАКА с партньорството на телевизия "Евронюз" и подкрепата на Европейския съюз на издателите, списанията "Тайм” и "Форчън”, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics и Bacardi-Maritini.

Виж още: Наградите Effie отличиха най-ефективните рекламни кампании в България

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ