Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|44 кампании се състезават за европейските награди Effie
Eвропейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАКА) обяви финалистите в първия кръг на конкурса за европейски награди за рекламна ефективност Effie 2014.
Конкурсът е в два кръга. На първия са селектирани 44 рекламни кампании, става ясно от съобщение на ЕАКА, изпратено от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).
Кампаниите са дело на 34 агенции в 11 държави. Сред тях няма участници от България. Най-много са допуснатите напред в състезанието по рекламна ефективност от Германия - 17, следвана от Великобритания с 9 кампании и Франция с 4. Селектирани са още работещи рекламни инициативи от Италия, Латвия, Холандия, Полша, Словения, Швеция, Швейцария и САЩ.
Кои точно са финалистите, може да прочетете тук.
Председател на журито е Геоф Сийли – глобален директор комуникационно планиране в Unilever. Журито за втория етап от надпреварата ще се срещне на 27 юни в Брюксел, за да разгледа избраните 44 кампании и да обсъди свидетелствата за това, че са резултатни, което определя 80% от оценката, както и тяхната креативност, на която се отдават 20% от оценката. То ще реши кои ще бъдат победителите в тазгодишните Euro Effie Awards. Освен това ще посочи и един носител на награда Гран при на Effie.
Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 17 септември 2014 г. в Брюксел.
Наградите Euro Effie Awards са считани за златен стадарт за рекламна ефективност на европейско и световно ниво. Те се организират от ЕАКА с партньорството на телевизия "Евронюз" и подкрепата на Европейския съюз на издателите, списанията "Тайм” и "Форчън”, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics и Bacardi-Maritini.
Виж още: Наградите Effie отличиха най-ефективните рекламни кампании в България
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.