44 кампании се състезават за европейските награди Effie

44 кампании се състезават за европейските награди Effie

44 кампании се състезават за европейските награди Effie

Eвропейската асоциация на комуникационните агенции (ЕАКА) обяви финалистите в първия кръг на конкурса за европейски награди за рекламна ефективност Effie 2014.

Конкурсът е в два кръга. На първия са селектирани 44 рекламни кампании, става ясно от съобщение на ЕАКА, изпратено от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). 

Кампаниите са дело на 34 агенции в 11 държави. Сред тях няма участници от България. Най-много са допуснатите напред в състезанието по рекламна ефективност от Германия - 17, следвана от Великобритания с 9 кампании и Франция с 4. Селектирани са още работещи рекламни инициативи от Италия, Латвия, Холандия, Полша, Словения, Швеция, Швейцария и САЩ. 

Кои точно са финалистите, може да прочетете тук.

Председател на журито е Геоф Сийли – глобален директор комуникационно планиране в Unilever. Журито за втория етап от надпреварата ще се срещне на 27 юни в Брюксел, за да разгледа избраните 44 кампании и да обсъди свидетелствата за това, че са резултатни, което определя 80% от оценката, както и тяхната креативност, на която се отдават 20% от оценката. То ще реши кои ще бъдат победителите в тазгодишните Euro Effie Awards. Освен това ще посочи и един носител на награда Гран при на Effie.

Победителите ще бъдат обявени на официална церемония на 17 септември 2014 г. в Брюксел.

Наградите Euro Effie Awards са считани за златен стадарт за рекламна ефективност на европейско и световно ниво. Те се организират от ЕАКА с партньорството на телевизия "Евронюз" и подкрепата на Европейския съюз на издателите, списанията "Тайм” и "Форчън”, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics и Bacardi-Maritini.

Виж още: Наградите Effie отличиха най-ефективните рекламни кампании в България

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ