Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|51% от европейците гледат реклами онлайн
Потребителите в Европа и гледащите онлайн видео са положително настроени към видео рекламата. 51% от анкетираните европейци са готови да гледат реклами онлайн, ако съдържанието им е безплатно, и близо половината от тях намират това за забавно. Тези данни обяви „Нилсън Кампъни”, глобална информационна и измерваща компания по време на Webit.
За да помогнат на издателите и рекламодателите да се възползват от нарастващия интерес на потребителите към онлайн видеото и рекламата, компанията представя на българския пазар два инструмента - „Маркет Интелиджънс Стрийминг” и „Видео Аналитикс”. Те предоставят на издателите и рекламодателите по-задълбочени данни за това как различните потребители гледат онлайн видео.
„Сега, когато онлайн видеото става все по-популярно и все повече сайтове предоставят този вид съдържание, за индустрията е много важно да получава поне същите данни за видео съдържание, каквито получава и за останалите уеб сайтове. Тези инструменти ще предоставят на българската интернет индустрия инструмент, който да помогне на рекламодатели и издатели да се възползват от възможностите на този формат и да печелят от него. От съществуването на такъв инструмент на българския пазар ще могат да се възползват както телевизионните и радио медии, така и различни сайтове с видео съдържание.”, коментира Диего Семпрун, Директор развиващи се пазари за „Нилсън Кампъни”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Месечна прогноза: От -5 до +25 градуса през ноември
България |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
						Отвъд клика: Защо лоялността, а не цената, е новото бойно поле в онлайн търговията?
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.