51% от европейците гледат реклами онлайн

51% от европейците гледат реклами онлайн

Потребителите в Европа и гледащите онлайн видео са положително настроени към  видео рекламата. 51% от анкетираните европейци са готови да гледат реклами онлайн, ако съдържанието им е безплатно, и близо половината от тях намират това за забавно. Тези данни обяви „Нилсън Кампъни”, глобална информационна и измерваща компания по време на Webit.

За да помогнат на издателите и рекламодателите да се възползват от нарастващия интерес на потребителите към онлайн видеото и рекламата, компанията представя на българския пазар два инструмента - „Маркет Интелиджънс Стрийминг” и „Видео Аналитикс”. Те предоставят на издателите и рекламодателите по-задълбочени данни за това как различните потребители гледат онлайн видео.

„Сега, когато онлайн видеото става все по-популярно и все повече сайтове предоставят този вид съдържание, за индустрията е много важно да получава поне същите данни за видео съдържание, каквито получава и за останалите уеб сайтове. Тези инструменти ще предоставят на българската интернет индустрия инструмент, който да помогне на рекламодатели и издатели да се възползват от възможностите на този формат и да печелят от него. От съществуването на такъв инструмент на българския пазар ще могат да се възползват както телевизионните и радио медии, така и различни сайтове с видео съдържание.”, коментира Диего Семпрун, Директор развиващи се пазари за „Нилсън Кампъни”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ