54 проекта се състезават в PR Приз 2013

54 проекта се състезават в PR Приз 2013

Общо 54 са комуникационните кампании и проекти, които се състезават за признание в тазгодишното, тринадесето издание на наградите PR Приз. Автори и изпълнители на кандидатстващите проекти са над 30 организации, сред които водещи пиар агенции, компании и неправителствени организации.

За поредна година има ръст в броя на кандидатите за отличие в PR Приз, въпреки трудната ситуация на пазара на комуникационни услуги, коментират организаторите. Според тях ръстът показва тенденция пиар специалистите все по-уверено да говорят за своите професионални постижения.

Най-много кандидатури в тазгодишното издание има в двете категории, отличаващи социално отговорните кампании. Значителен е и интересът към категорията „Корпоративна PR кампания“. Особено внимание привлича новата категория за зелени комуникации и градска среда. Кризисният и политически пиар са единствените области, които в PR Приз 2013 остават непокрити - сегашните политически кампании вероятно ще се състезават в изданието на конкурса догодина.

Проектите в конкурса ще бъдат оценявани на два етапа – предварително журиране и открити представяния, по време на които кандидатите ще могат директно да убедят журито в предимствата на своя проект. Етапите ще се проведат на 18 и 19 май 2013 г. в конферентната зала на Софийски университет „Св. Климент Охридски”.

Победителите в тринадесетото издание на PR Приз ще бъдат обявени на официална церемония на 29 май 2013 г.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ