Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|6 1/2 минути щастие с Coca -Cola
В петата серия на рекламната си поредица „Фабрика на щастието” Coca-Cola и творците от Wieden + Kennedy Amsterdam и Psyop стават по-големи, по-шумни и по-ярки отвсякога. В магическата анимационна машина за безалкохолно се провежда цял мюзикъл, който трае шест минути и половина. „Голямото ощастливяване”, както е името на новия спот, връща на екрана герои, познати от предишните реклами на компанията – разказвачът Пит, кикотещата се мажоретка Уенди и трите пеещи пингвина. Видеото предлага пет стъпки за постигането на щастие – захаросан гид за самопомощ, който ни насочва да бъдем по-добри към другите и да не вземаме живота твърде насериозно. Чарът и невъздържаността на клипчето са типични за рекламната стратегия на Coca-Cola и продължителното му времетраене не тежи.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.