Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|8 криейтив маркетинг идеи, с които бизнесът ви ще се отличи
Прави ли ви впечатление, че 2012 г. може би ще се окаже доста стресираща за маркетинга? Новите социални медийни платформи никнат като гъби, мобилните технологии ги следват неотлъчно, а това къде да съсредоточите времето и парите си започва да се превръща в сериозна загадка.
Накъдето и да се обърне човек напоследък, попада само на съвети как да направим маркетинга си по-иновативен. В следващите редове съм подбрала кратък списък на тези от тях, които ми допаднаха най-много и смятам, че имат най-голям шанс да дадат тласък на вашата стратегия през тази година.
1. Допитайте се до клиентите
Кога беше последният път, когато получихте информация за това как потребителите биха искали да си взаимодействат с вашия бранд? Наистина нямате оправданиеа, че отлагате поставянето на анкети във вашата „Фейсбук“ страница, например.
2. Задействайте имейл кореспонденцията
Изпращате ли на клиентите си имейли, в които правите допълнителни предложения или предоставяте безплатна информация след като някои от тях вече са загърбили онлайн пазаруването на вашия сайт? Ако не, значи изпускате една чудесна възможност да запазите името си в списъка на потенциалните за тях търговци.
3. Текстови маркетинг
Разберете какво искат клиентите ви, като им напишете съобщение, в което просто ги питате от какво се нуждаят. След това им изпратете талон за отстъпка върху продукта или услугата, която са избрали. Това е особено полезно при потребители, мъже и жени, които вече не използват имейл кореспонденция.
4. Използвайте грешките на конкуренцията
Анализирайте какви маркетингови методи използват вашите конкуренти и потърсете дали нямат пропуски, от които вие можете да се възползвате. Бъдете някъде, където те не са – билбордове, автобусни спирки и др.
5. Бъдете домакини на събитие
Организирането на отворено събитие е добър начин да бъдете опознати от много хора наведнъж. Защо ли? Ами, всеки идва да поздрави домакина, разбира се. Изберете собствения си магазин или офис, за да посрещнете гостите си. Така всички ще научат къде се намирате.
6. Бартер. Защо не?!
Много от хората, развиващи свой бизнес не са наясно с предимството на бартерната сделка. Може да е малко стар метод за търговия, но трябва да знаете, че и до ден днешен функционира отлично. Предложете на всеки ваш клиент скромна парична награда или талон за отстъпка ако доведе приятел със себе си. Така лесно ще превърнете потребителите на вашите стоки в свой маркетингов екип и то почти на безценица.
7. Опростете нещата
Не забравяйте, че твърде много маркетингови съобщения биха могли да объркат клиентите, особено ако ги разпространявате по различни медийни канали. Така че, се опитайте да ограничите избора си до три варианта на стратегическо позициониране във всички аспекти на маркетинга, който използвате.
8. Създайте свое звучене
Имате ли фирмена песен или мелодия? Ако не, защо не опитате да си създадете. Музикалният фон е лесно разпознаваем особено сред потребителите, които веднъж чули го, със сигурност ще го запомнят поне до следващото връщане в магазина.
Каръл Тайс за сп. Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.