Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Apple събра внимание с трогателна коледна реклама
Тазгодишната коледна реклама на Apple, представена под заглавието “Misuderstood” (неразбран – англ.ез.), стана истински хит в мрежата с милиони прегледи.
Кампанията се получи, защото разказва човешка история - нещо, което хората обичат да гледат по празниците.
Главен герой в нея е тийнейджър, който прекарва Коледа с голямото си семейство, но не забелязва нищо от случващото се наоколо, защото постоянно е забил поглед в телефона. Така, той видимо изпуска емоциите около правенето на снежния човек, шейните, печенето на коледни сладки. Привидно изглежда, че не се радва на компанията на останалите, но след това настъпва обрат. Става ясно, че той е документирал всичко, което се случва с близките му наоколо и е направил кратко видео със снимки за спомен от празника, което им показва на телевизор у дома, за да ги изненада и зарадва.
Огледайте се наоколо по празниците и ще видите, че ако има някой в семейството, който се е вглъбил в телефона и сякаш не забелязва нищо, това е тийнейджърът. Никога не го подценявайте, коментира USA Today.
Ето я и рекламата. Приятно гледане!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.