Benetton търси най-добрите безработни в цял свят

Benetton търси най-добрите безработни в цял свят

Авангардна и вярна на стила си да отправя предизвикателства, Benetton Group стартира рекламна кампания, в която търси "Най-добрите безработни” в света. В центъра на кампанията е конкурс, чрез който ще бъдат излъчени 100 победители. Всеки от тях ще получи по 5000 евро.

На специално стартирания за надпреварата сайт, кандидат-участниците трябва да представят свой проект, независимо дали комерсиален или не. Единственото изискване е да бъде насочен към подобряване на качеството на живот в дадена сфера. Има възрастово ограничение за участие, като кандидатите не трябва да са под 18 и над 30 г. И, естествено, най-важното условие е да са безработни.

Освен стимулирането на социалното мислене сред младите, идеята на кампанията е да се покаже, че сегашните икономически модели не осигуряват достатъчно работни места за тази възрастова група от населението по света, отбелязва „Ройтерс”. Като доказателство в подкрепа на идейната концепция от Benetton цитират статистика, според която безработните в света в момента на възраст между 15 и 29 години са 100 млн. души. А най-великите изобретения са били създавани от авторите им на млади години, допълват от компанията.

Новата рекламна кампания продължава тенденцията от последните години спровокативни реклами на Benetton. Така например, миналата година компанията разбуни духовете в цял свят със серия от постери на които бяха изобразени целуващи се световни лидери като Ким Чен Ир и южнокорейския президент Ли Мен Бак, канцлерът Ангела Меркел и френският президент Никола Саркози. Като най-скандална обаче бе възприета визията, показваща целувка между Папата и египетски имам.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ