Винаги верни на футбола

Винаги верни на футбола

Манията около братята Келс продължава да обзема търговците на марки, които искат да установят по-силна връзка с футбола и дуото със звездни братя и сестри, които са се утвърдили като медийни магнати извън терена, предава Marketing Dive. 

Кампанията Built for Football („Създаден за футбол“) на Buffalo Wild Wings се основава на скорошното изявление на Джейсън Келс за пенсиониране след 13 сезона в Национална футболна лига в САЩ, в които центърът на Eagles беше обявен за All-Pro шест пъти. Рекламите се предават по телевизията, радиото и социалните медии. 

30-секунден герой, „You Up?“, показва Келси, потиснат от пенсионирането си от активна спортна кариера, преди талисманът Ханк да го отведе в Buffalo Wild Wings и да възобнови връзката на спортиста от Национална футболна лига в САЩ с играта.

Друг 15-секунден рекламен спот показва връзката на Келс с неговия брат Травис, който играе за Kansas City Chiefs от НФЛ.

Джейсън и Травис Келс наскоро си партнираха с General Mills, за да популяризират гамата зърнени храни на гиганта за пакетирани храни. Наскоро братята подписаха договор, който дава на мрежата за подкаст Wondery на Amazon изключителни права за продажба и разпространение на реклами на тяхната програма „Нови върхове“. Сделката се оценява на над 100 милиона долара, съобщи Variety. 

Източник: Питър Адамс за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Топ 5 бизнес книги, изисквани за прочит от Харвардския университет
Посланието на европейските лидери към Тръмп: Подкрепата за мира означава подкрепа за Украйна
Най-големият музикален фестивал в Румъния генерира 120 млн. евро приходи за общината организатор
Reuters: Разговорите между Путин и Зеленски може да се проведат в Унгария
Хамас е приела споразумението за прекратяване на огъня в Газа
Времето: Жълт код за обилни валежи в 12 области в страната
Броят на новорегистрираните фирми в ЕС расте почти три пъти по-бързо от този на фалиралите
Румен Драганов: Българският турист е все по-активен, но не винаги почива в хотелите