Domino’s Pizza привлече Саймън Коуел за новата си рекламна кампания (Видео)

Domino’s Pizza привлече Саймън Коуел за новата си рекламна кампания (Видео)

Domino’s Pizza привлече известният телевизионер Саймън Коуел за рекламна кампания, която дебютира на 19 август и популяризира нови мерки за контрол на качеството във веригата, предава Marketing Dive. Предприемач и звукозаписен директор той е журирал на британските телевизионни конкурси за таланти Pop Idol, The X Factor UK и Britain's Got Talent, както и американските телевизионни конкурси за таланти American Idol, The X Factor US и America's Got Talent)

Коуел слага шапката на капитан по качеството, съживявайки образа на твърд съдия, станал известен в предавания като The X Factor и American Idol. В заведенията Коуел отправя остри критики към пиците до детайли като разпределение на топинга, преди персоналът да ги е направил точно както трябва.

Domino’s назначава капитани по качеството в магазина, които внимателно да проверяват поръчките. Стратегията идва, когато закусващите са станали по-придирчиви към ресторантите за бързо обслужване, докато се борят с нарастващите цени.

Коуел отново сяда на съдийския стол, но този път зад метален кухненски плот. Domino’s използва скандално грубите оценки на телевизионната звезда, обикновено запазени за състезателни риалити предавания, за да подчертае по-строгите стандарти, наложени от персонала, изпълняващ ролите на нови качествени капитани. Рекордната агенция на марката WorkInProgress ръководи разработването на кампанията, която се провежда по телевизията, дигиталните и други канали, докато Маги Кери изпълнява режисьорските задължения.

Поставянето на реклами зад качествени капитани е част от стремежа на Domino’s да издигне „оперативното съвършенство на следващото ниво“, каза в изявление старшият вицепрезидент и главен бранд директор Кейт Тръмбул. Капитаните по качеството ще гарантират, че пиците имат правилните гарнитури и добавки, преди да излязат от заведението.

Потребителите започнаха да критикуват веригите QSR, които смятат, че падат под очакванията и не осигуряват стойност. Марки като Chipotle са изправени пред обвинения, че пестят от порции, като клиентите стигат до филмиране на поръчки по време на процеса на приготвяне, за да притиснат персонала да натрупа достатъчно храна.

Domino’s е известна с това, че се представя като технологична компания, която случайно продава пица, но допълнителният човешки надзор може да успокои предпазливите гости. Други QSR експериментират повече с автоматизация, за да подобрят ефективността, с някои слаби резултати.

Domino’s отбеляза увеличение на приходите от 7,1% през годината до 1,1 милиарда долара през второто тримесечие, приблизително в съответствие с очакванията на Уолстрийт. Компанията се фокусира върху стимулирането на повече повторни посещения. Тя стартира обновена програма за лоялност миналата година, която досега е била успешна в привличането на членове. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ