Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Dentsu Aegis Network добавя лайфстайл маркетинг агенция към портфолиото си
Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network, развиваща в България медия агенциите Carat и Vizeum, агенцията за дигитален маркетинг - iProspect, търговско подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт – Amplifi, обяви формирането на деветия глобален бранд в своята група - MKTG, специализирана агенция за лайфстайл маркетинг.
Чрез офисите си в САЩ, Европа, Азиатско-тихоокеанския регион, Южна Африка, Австралия и Нова Зеландия, агенцията ще предоставя на своите клиенти интегрирани услуги и консултации в сферата на спорта и развлеченията, т.нар. „experiential marketing“, който предлага реклама чрез преживявания, спонсорство, стратегии, изследвания, разработване на съдържание, дизайн и маркетинг в търговията на дребно.
"Огромният растеж и значението на лайфстайл маркетинга показа ясно, че стратегически, е време да обединим нашия опит в един бранд.", коментира каза Джери Булман, Главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network и изпълнителен директор на Dentsu Inc
През следващите 12 месеца, MKTG ще нарасне от 450 служители на пълен работен ден в Съединените щати, до близо 1000 служители в 14 страни, като ще предоставя глобални решения за лайфстайл маркетинга на своите клиенти. Централата на MKTG ще бъде в Ню Йорк.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.