Dentsu Aegis Network добавя лайфстайл маркетинг агенция към портфолиото си

Dentsu Aegis Network добавя лайфстайл маркетинг агенция към портфолиото си

Dentsu Aegis Network добавя лайфстайл маркетинг агенция към портфолиото си

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network, развиваща в България медия агенциите Carat и Vizeum, агенцията за дигитален маркетинг - iProspect, търговско подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт – Amplifi, обяви формирането на деветия глобален бранд в своята група - MKTG, специализирана агенция за лайфстайл маркетинг.

Чрез офисите си в САЩ, Европа, Азиатско-тихоокеанския регион, Южна Африка, Австралия и Нова Зеландия, агенцията ще предоставя на своите клиенти интегрирани услуги и консултации в сферата на спорта и развлеченията, т.нар. „experiential marketing“, който предлага реклама чрез преживявания, спонсорство, стратегии, изследвания, разработване на съдържание, дизайн и маркетинг в търговията на дребно.

"Огромният растеж и значението на лайфстайл маркетинга показа ясно, че стратегически, е време да обединим нашия опит в един бранд.", коментира каза Джери Булман, Главен изпълнителен директор на Dentsu Aegis Network и изпълнителен директор на Dentsu Inc

През следващите 12 месеца, MKTG ще нарасне от 450 служители на пълен работен ден в Съединените щати, до близо 1000 служители в 14 страни, като ще предоставя глобални решения за лайфстайл маркетинга на своите клиенти. Централата на MKTG ще бъде в Ню Йорк.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ