Facebook - основният рекламен канал на малкия и среден бизнес у нас

Facebook - основният рекламен канал на малкия и среден бизнес у нас

Социалните мрежи стават все по-силен и предпочитан канал за рекламиране. Рекламните приходи от социалните мрежи се очакват да нараснат до 11 млрд. долара годишно през 2017 г. от 4,7 млрд. долара през миналата година, показват данни на анализаторската компания BIA/Kelsey. Анализаторите отдават този впечатляващ ръст както на разпространението на местни марки, така и на развитието на малкия и среден бизнес.

Тази тенденция се откроява ясно и в България, където Facebook се е превърнал в основен рекламен канал за малките и средни предприятия. Това сочат данните на една от успешните агенция за Facebook маркетинг в България BeShared.

„Facebook все повече ще измества традиционните рекламни канали. Нарастването на популярността на социалната мрежа даде невероятната възможност на малките предприятия да развиват своя бизнес чрез достъпна реклама. Повечето собственици на малки и средни компании вече осъзнават стойността на услугите на Facebook, който бързо се превърна в основен рекламен канал на тяхната марка”, посочва Борислав Айтов, изпълнителен директор на BeShared.

Причините за разрастването на пазара са няколко. Първо, рекламата във Facebook през 2012 г. е отбелязала 22% ръст на възвращаемост на инвестициите, показва скорошно изследване на най-големия в света технологичен уебсайт Mashable.

„Останалите са ефективната и рентабилна целева реклама, която социалната мрежа осигурява. Facebook е единственият рекламен канал, който позволява точно таргетиране на вида на аудиторията, до която искате да достигнете. Това е изключително ценно за малкия бизнес, който все повече търси услугите ни”, казва Айтов.

Според него търсенето на Facebook маркетинг в следващите 4 години ще се увеличи с поне 80%, следвайки световните тенденции в тази област. „Собствениците на малък и среден бизнес в България се обръщат към нас, тъй като кампаниите в социалната мрежа са лесно измерими и дават бързи резултати. На малък пазар като нашия бързината е основно конкурентно предимство. Освен това рекламните кампании във Facebook позволяват лесна комуникация с публиката”, споделя още той.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ