Facebook представи нови рекламни услуги за бизнеса

Facebook представи нови рекламни услуги за бизнеса

Социалната мрежа Facebook представи нови начини бизнесът да прави пари от нея, пишат авторите в BBC. Компанията презентира услугата Premium, която позволява на фирмите да поставят мобилни реклами и да показват съобщенията си на синята страница след отписване в сайта.

Освен това тя добавя и Offers или Оферти. Тази опция позволява на бизнеса да предлага отстъпки на потребителите, които „харсват“ неговите фен страници. Регистрираните ще виждат нов вид, „първокласни“ реклами от марките в началната им страница, където тече новинарския поток от обновления на статусите на „приятелите“ им и на страниците, на които са станали фенове.

От Facebook обасниха, че рекламите в дясното поле на сайта и в новинарския поток в началната страница постигат средно 5 до 10 пъти по-голямо ангажиране на потребителите (интерактивност, привличане на вниманието), в сравнение с всички останали реклами, поставени в уеб-сайта.

Промените ще се случат от април, съобщи компанията на първата в историята й маркетинг конференция. Досега тя правеше пари от рекламирането в мобилната версия на сайта или от приложението й за смартфони и таблети.

В момента Facebook има повече от 400 млн. потребители, които влизат в него от мобилните си устройства. 85% от на реклама. Социалната мрежа, създадена от студенти в „Харвард“ преди 8 години, миналата година направи печалба от 1 млрд. долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ