Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook представи нови рекламни услуги за бизнеса
Социалната мрежа Facebook представи нови начини бизнесът да прави пари от нея, пишат авторите в BBC. Компанията презентира услугата Premium, която позволява на фирмите да поставят мобилни реклами и да показват съобщенията си на синята страница след отписване в сайта.
Освен това тя добавя и Offers или Оферти. Тази опция позволява на бизнеса да предлага отстъпки на потребителите, които „харсват“ неговите фен страници. Регистрираните ще виждат нов вид, „първокласни“ реклами от марките в началната им страница, където тече новинарския поток от обновления на статусите на „приятелите“ им и на страниците, на които са станали фенове.
От Facebook обасниха, че рекламите в дясното поле на сайта и в новинарския поток в началната страница постигат средно 5 до 10 пъти по-голямо ангажиране на потребителите (интерактивност, привличане на вниманието), в сравнение с всички останали реклами, поставени в уеб-сайта.
Промените ще се случат от април, съобщи компанията на първата в историята й маркетинг конференция. Досега тя правеше пари от рекламирането в мобилната версия на сайта или от приложението й за смартфони и таблети.
В момента Facebook има повече от 400 млн. потребители, които влизат в него от мобилните си устройства. 85% от на реклама. Социалната мрежа, създадена от студенти в „Харвард“ преди 8 години, миналата година направи печалба от 1 млрд. долара.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.