Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook пуска програма специално за маркетолози
Най-голямата социалната мрежа Facebook слива програмите Preferred Developer Consultant (PDC) и Marketing API Program (MAP), в резултат на което вече е налице нова, подобрена програма, предназначена специално за маркетолози Preferred Marketing Developer.
Тя е ориентирана главно към компаниите, които се занимават с реализация на проекти и рекламни инструменти в мрежата.
Участниците в новата програма ще разполагат с нови услуги, в това число усъвършенстван интерфейс за търсене, иконки, изобразяващи специализацията на конкретния разработчик, както и обновен сайт за разработчици.
Компании като Buddy Media и Wildfire възникнаха благодарение на първата версия - програмата PDC, стартирана през 2009 г. в помощ на притежателите на търговски марки и други организации, които търсят начин да презентират присъствието си във Facebook чрез приложения, собствени страници и т.н.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.