Facebook - фаворит сред британските хотелиери за реклама в социалните мрежи

Facebook - фаворит сред британските хотелиери за реклама в социалните мрежи

Facebook е най-популярната социална мрежа за реклама и маркетинг на хотели, заведения и развлечения във Великобритания. Това показва доклад на най-голямата правна организация в света DLA Piper и консултантите от BDO.

Проучването е направено сред над 100 мениджъри на висши ръководни постове в областта на хотелиерството и развлекателния бизнес и изследва ролята на социалните мрежи в двата сектора.

Докладът предрича бум на онлайн маркетинга на Острова до 12 месеца. 66 на сто от анкетираните фирми в него посочват Facebook като предпочитан канал за реклама на бизнеса. На второ място е Twitter, за който гласуват 55 на сто от интервюираните бизнесмени.

55% от отговорилите в запитването използват социалните мрежи за промотиране на предлаганите от тях услуги. И едва 28% от участниците казват, че са изпитали по-скоро негативен ефект от публичността, която дават сайтовете за комуникация.

Според експертите от DLA Piper, през следващите месеци може да се очаква засилване на интереса към смартфоните. Компаниите, склонни да популяризират бизнеса си в мобилния интернет съставят 38% от всички интервюирани представители на британски фирми.

Когато рекламира във Facebook и Twitter, британският бизнес цели преди всичко да постигне разпознаваемост на марката и управляване на онлайн репутацията, да набере нови кадри и актуална информация за новите технологии и конкуренти, да разшири базата си данни и не на последно място, да си направи безплатна реклама.

Според Дейвид Кембъл от BDO, потребителите във Великобритания бързо се привързват към социалните мрежи, особено когато използват ваучери за намаление чрез тях, които им помагат да решат къде да прекарват свободното си време. “С все по-бързото навлизане на смартфоните вярвам, че тази тенденция дори ще се засили”, допълва той.

Докладът на DLA Piper и BDO сочи още, че 38 млн. от възрастните британци са били онлайн през май 2010 г., посещавайки поне една социална мрежа. С 500 милиона активни потребители, Facebook и Twitter са избрани сред най-полезните канали, чрез които се утвърждават марките.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ