Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook - фаворит сред британските хотелиери за реклама в социалните мрежи
Facebook е най-популярната социална мрежа за реклама и маркетинг на хотели, заведения и развлечения във Великобритания. Това показва доклад на най-голямата правна организация в света DLA Piper и консултантите от BDO.
Проучването е направено сред над 100 мениджъри на висши ръководни постове в областта на хотелиерството и развлекателния бизнес и изследва ролята на социалните мрежи в двата сектора.
Докладът предрича бум на онлайн маркетинга на Острова до 12 месеца. 66 на сто от анкетираните фирми в него посочват Facebook като предпочитан канал за реклама на бизнеса. На второ място е Twitter, за който гласуват 55 на сто от интервюираните бизнесмени.
55% от отговорилите в запитването използват социалните мрежи за промотиране на предлаганите от тях услуги. И едва 28% от участниците казват, че са изпитали по-скоро негативен ефект от публичността, която дават сайтовете за комуникация.
Според експертите от DLA Piper, през следващите месеци може да се очаква засилване на интереса към смартфоните. Компаниите, склонни да популяризират бизнеса си в мобилния интернет съставят 38% от всички интервюирани представители на британски фирми.
Когато рекламира във Facebook и Twitter, британският бизнес цели преди всичко да постигне разпознаваемост на марката и управляване на онлайн репутацията, да набере нови кадри и актуална информация за новите технологии и конкуренти, да разшири базата си данни и не на последно място, да си направи безплатна реклама.
Според Дейвид Кембъл от BDO, потребителите във Великобритания бързо се привързват към социалните мрежи, особено когато използват ваучери за намаление чрез тях, които им помагат да решат къде да прекарват свободното си време. “С все по-бързото навлизане на смартфоните вярвам, че тази тенденция дори ще се засили”, допълва той.
Докладът на DLA Piper и BDO сочи още, че 38 млн. от възрастните британци са били онлайн през май 2010 г., посещавайки поне една социална мрежа. С 500 милиона активни потребители, Facebook и Twitter са избрани сред най-полезните канали, чрез които се утвърждават марките.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Гуцанов: Продължаваме изключително активно борбата със сивата икономика
Политика |Тръмп: Няма да дадем на Китай и на други страни достъп до най-добрите AI чипове на Nvidia
Технологии |САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?
Финанси |Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Технологии |Валдис Домбровскис: България теоретично може да кандидатства и за трето плащане по ПВУ през 2025 г.
България |Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Техники за успех |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Хороскоп |Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
Свят |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
България |Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Енергетика |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.