Facebook! Ценен ли е още за маркетинга?

Facebook! Ценен ли е още за маркетинга?

Кой е във Facebook?

Краткият отговор е „всички“. Затова се наложи всеки бранд да обмисли присъствие в най-голямата социална мрежа. Страницата в нея стана задължителен маркетингов елемент, какъвто е и наличието на собствен уебсайт на фирмата. А сега вече стана наложително и разработването на специална стратегия за споделяне на съдържание във Facebook.

Новите данни за платформата разкриват по-специфични причини маркетолозите да бъдат активни в него, посочва материал на Business Insider. Една от тези причини е фактът, че повечето от потребителите му са на възраст между 20 и 35 години. Освен това Facebook продължава да държи най-висок брой тийнеджъри ангажирани с него ежедневно

В нов доклад Business Insider анализира настоящата демография на потребителите на социалната мрежа, за да посочи защо тя е толкова важна платформа за компаниите, марките и продуктите. Ето някои от най-значимите заключения в доклада:

  • Facebook остава доминиращата от всички социални мрежи в световен план. В Щатите над 7 от 10 от интернет потребителите на възраст над 18 години се вписват в него, според изследователския център „Пю“.
  • 84% от всички потребители на мрежата го използват. 
  • Facebook все още е предимно женски сайт за общуване. 10% по-вероятно е жени в Америка да го използват, отколкото мъже, според наблюдания от 2013 г. Имайки предвид, че женската преднина в социалните мрежи като цяло се понижи до 4%, изглежда сайтовете за комуникация се справят все по-добре в привличането на вниманието и времето на мъжете.
  • Хората във Facebook на възраст между 20 и 30 години съставляват по-голям дял от тези между 16 и 24. YouTube, Tumblr и Instagram остават запазена територия на тийнейджърите.
  • Facebook е водещата социална мрежа за тийнейждърите в САЩ, от които се виждат световни нагласи за потребление на интернет. Въпреки това, Instagram и Twitter го надминават по престиж за поколението Z
  • 69% от американците с годишен доход над 75 000 долара са във Facebook.
  • 68% от интернет потребителите, завършили висше образование, са във Facebook. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ