Getty пресъздаде лицата на световни лидери с поразителна точност

В рамките на една от най-трудоемките си рекламни кампании, американската агенция за фотография Getty Images сглобява с поразителна прилика портрети на някои от световните лидери от множеството снимки на лица на хора, които тя притежава.

Кампанията е дело на рекламна агенция AlmapBBDO в Бразилия, посочва Adweek. Агенцията се утвърди вече с труда си за Getty, с кампанията от 2012 г. "From Love to Bingo", където използва 873 милиона кадъра от базата данни на Getty, за да разкаже живота на един единствен човек в рамките на 1 минута. Освен това агенцията направи миналогодишната принт реклама на Getty "20 Years". Тя показа как четири знаменитости са остарели с години чрез 111 снимки от архива на Getty на всеки от тях. 

Сега агенцията отново полага колосален труд за клиента си и успява да привлече внимание и признание. В кампанията "Endless Possibilities" от 2016 г., или "Безкрайни възможности", агенцията иска да демонстрира колосалния архив от снимки на Getty. Отнело е месеци, за да бъдат избрани подходящите частички от лица в снимки, които с такава достоверност да сглобят образите на Ангела Меркел, принц Чарлз, Далай Лама, папа Франциск I. 

"Помислихме си: Ако можем да сторим почти всичко с толкова много снимки - колекцията от милиони фотографски кадри на Getty, представете си какво би могло да бъде сторено, ако ги комбинираме. Възможностите са безкрайни. Има над 25 000 гена, които правят всеки човек уникален в правилната комбинация. Ако 25 000 гена могат да направят това, милионите снимки на Getty Images също биха могли да го сторят - това си казахме. И те го направиха", разказва старшият копирайтър в AlmapBBDO Даниел Оксенберг. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ