GLOBUL, VIVACOM и TILT спечелиха златните призове на Effie България 2011

GLOBUL, VIVACOM и TILT спечелиха златните призове на Effie България 2011

За 4. поредна години Асоциацията на рекламните агенции – АРА България отличи най-ефективните рекламни кампании в България на конкурса Effie България. До финала достиганаха 14 проекта, които се състезаваха в 5 категории.

Златото в категория „Корпоративни комуникации” отиде при GLOBUL - Космо България Мобайл и агенция Oglivy Group за кампанията „Национален ден на природните паркове”. С продължителност само от 10 дни, тази кампания затвърди лидерството на GLOBUL като компания, ангажирана с каузата за опазване на околната среда и постигна ръст на това възприятие от 10%.

В категория „Стоки” голямата награда спечелиха VIVACOM и агенция New Moment New Ideas Company за кампанията VIVACOM TV „Все едно си там.” Това е проект за лансиране на най-новата услуга на телекома – VIVACOM TV, който успя още през първите месеци да постигне и дори да надмине целевия брой абонати. Среброто отиде при УниКредит Булбанк и агенция STONY Creative Box за кампанията „Първи дом”, а третата награда бе отредена на GLOBUL и Ogilvy Group за кампанията Generation GLOBUL.

В най-оспорваната категория „Стоки” злато не се присъди, а среброто и бронза спечелиха Noble Graphics съотвено за „Свежо от планината” за Пиринско пиво на Carlsberg България и за „Гастроцид срещу Содата” на Actavis. Злато нямаше и в категория „Промоции”. Там единствената номинация получи сребро – търговска програма за лоялност „Пепси Фен Клуб” на Куадрант Бевъриджис/PepsiCo Inc. и агенция ББДО Груп.

Златно Effie спечели и филма TILT в категория „Социална, медийна и с политическа кампания”. С тази кампания Чучков Брадърс и Реформа Адвъртайзинг успяха да продадат 134 000 билета, а филмът беше N1 в продължение на 4 седмици в българския боксофис. Среброто също отиде при Реформа Адвъртайзинг, които заедно с Националната пациентска организация осъществиха кампанията „Ако здравната система не иска да те чуе”. Брозът бе за Германо-Българската помощ за животните и агенция TBWA за кампанията „Вземи приятел”.

В конкурса Effie България бяха подадени 34 заявки на рекламни кампании излъчвани, публикувани и организирани в периода 1.01.2010 – 31.3.2011г.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
Освобождават Никола Саркози от затвора