Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|GLOBUL, VIVACOM и TILT спечелиха златните призове на Effie България 2011
За 4. поредна години Асоциацията на рекламните агенции – АРА България отличи най-ефективните рекламни кампании в България на конкурса Effie България. До финала достиганаха 14 проекта, които се състезаваха в 5 категории.
Златото в категория „Корпоративни комуникации” отиде при GLOBUL - Космо България Мобайл и агенция Oglivy Group за кампанията „Национален ден на природните паркове”. С продължителност само от 10 дни, тази кампания затвърди лидерството на GLOBUL като компания, ангажирана с каузата за опазване на околната среда и постигна ръст на това възприятие от 10%.
В категория „Стоки” голямата награда спечелиха VIVACOM и агенция New Moment New Ideas Company за кампанията VIVACOM TV „Все едно си там.” Това е проект за лансиране на най-новата услуга на телекома – VIVACOM TV, който успя още през първите месеци да постигне и дори да надмине целевия брой абонати. Среброто отиде при УниКредит Булбанк и агенция STONY Creative Box за кампанията „Първи дом”, а третата награда бе отредена на GLOBUL и Ogilvy Group за кампанията Generation GLOBUL.
В най-оспорваната категория „Стоки” злато не се присъди, а среброто и бронза спечелиха Noble Graphics съотвено за „Свежо от планината” за Пиринско пиво на Carlsberg България и за „Гастроцид срещу Содата” на Actavis. Злато нямаше и в категория „Промоции”. Там единствената номинация получи сребро – търговска програма за лоялност „Пепси Фен Клуб” на Куадрант Бевъриджис/PepsiCo Inc. и агенция ББДО Груп.
Златно Effie спечели и филма TILT в категория „Социална, медийна и с политическа кампания”. С тази кампания Чучков Брадърс и Реформа Адвъртайзинг успяха да продадат 134 000 билета, а филмът беше N1 в продължение на 4 седмици в българския боксофис. Среброто също отиде при Реформа Адвъртайзинг, които заедно с Националната пациентска организация осъществиха кампанията „Ако здравната система не иска да те чуе”. Брозът бе за Германо-Българската помощ за животните и агенция TBWA за кампанията „Вземи приятел”.
В конкурса Effie България бяха подадени 34 заявки на рекламни кампании излъчвани, публикувани и организирани в периода 1.01.2010 – 31.3.2011г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.