ТРАЙНА/// Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията

ТРАЙНА/// Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията

Във вторник (30 септември) Godiva стартира глобална кампания като част от рестартиране на марката преди 100-годишнината на компанията през 2026 г., предава Marketing Dive.

„Lady Godiva Returns: A Modern Masterpiece is Born“ („Лейди Годива се завръща: Роди се модерен шедьовър“) представя актрисата от „Клюкарката“ Лейтън Мийстър в първото превъплъщение на съименничката на марката - Лейди Годива. Усилията обхващат свързана телевизия (CTV), външна реклама, билбордове, дигитални, социални и инфлуенсър активации.

Рестартирането и кампанията целят да съживят една традиционна марка и са насрочени за есенния сезон на гледане на сериали, период, когато „Gossip Girl“ („Клюкарката“) оглавява класациите на Netflix, според Godiva.

В кинематографично 60-секундно видео, Мийстър се ориентира през мрежа от лазери, свързани с аларми (като „Entrapment“ и „Ocean’s Twelve“), за да проникне в художествен музей, където оставя шоколада Godiva и се възхищава на портрет на Лейди Годива, преди да избяга на емблематичния бял кон на легендата.

Това усилие бележи първия път от поне 15 години, в който Godiva предприема рестартиране на марката, включително ново лого, което по-чисто интегрира иконата на Лейди Годива на кон. Други елементи включват модернизирана опаковка, освежени продуктови предложения и преформулировки на избрани продукти.

„Това рестартиране не е просто визуална актуализация - това е трансформация на начина, по който се показваме в света. Влизаме във втория си век с повече цел, страст и сила от всякога. От партньорството ни с Лейтън Мийстър до емблематичните продукти, които представяме, това е марка, готова отново да води индустрията за премиум шоколад“, каза Стив Леснард, президент на Godiva, в изявление, споделено с Marketing Dive. 

Кампанията е създадена от агенцията Lippe Taylor и продуцирана от FELA, с кратки видеа, режисирани от Адриан Вилягомес. Видеото с участието на Мийстър ще дебютира в YouTube и ще се разпространява в социалните мрежи, като други елементи от кампанията ще се появят в свързана телевизия, външна реклама, билбордове, дигитални и социални платформи, демонстрирайки гамата от канали, които маркетолозите трябва да използват в труден икономически климат.

Изборът на Мийстър, най-известна с ролята си в любимия на милениалите сериал „Gossip Girl“ („Клюкарката“), идва в момент, когато сериалът е предизвикал нов интерес след завръщането си в Netflix миналата година. Актрисата ще се появи и в предстоящия сезон на романтичната сензация „Nobody Wants This“, също на платформата.

Кампанията на Godiva демонстрира как сериалите на Netflix и техните звезди остават преки пътища за марки, които искат да се ангажират с поп културата.

През 2024 г. Godiva беше напълно интегрирана в портфолиото от марки закуски на компанията майка Pladis. Според данни на Technavio, световният пазар на първокласен шоколад се очакваше да нарасне с 20,8 милиарда долара от 2024 до 2028 г., но американският пазар е обезпокоен от тарифите на администрацията на Тръмп върху чуждестранния внос. 

Източник: Крис Кели за Marketing Dive

Превод и редакция: Нели Тодорова                                                   

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
От утре държавата ще глобява търговци за нарушения на Закона за въвеждане на еврото