Godiva привлича известна актриса за рестарт на марката преди 100-годишнината на компанията
 
                      Във вторник (30 септември) Godiva стартира глобална кампания като част от рестартиране на марката преди 100-годишнината на компанията през 2026 г., предава Marketing Dive.
„Lady Godiva Returns: A Modern Masterpiece is Born“ („Лейди Годива се завръща: Роди се модерен шедьовър“) представя актрисата от „Клюкарката“ Лейтън Мийстър в първото превъплъщение на съименничката на марката - Лейди Годива. Усилията обхващат свързана телевизия (CTV), външна реклама, билбордове, дигитални, социални и инфлуенсър активации.
Рестартирането и кампанията целят да съживят една традиционна марка и са насрочени за есенния сезон на гледане на сериали, период, когато „Gossip Girl“ („Клюкарката“) оглавява класациите на Netflix, според Godiva.
В кинематографично 60-секундно видео, Мийстър се ориентира през мрежа от лазери, свързани с аларми (като „Entrapment“ и „Ocean’s Twelve“), за да проникне в художествен музей, където оставя шоколада Godiva и се възхищава на портрет на Лейди Годива, преди да избяга на емблематичния бял кон на легендата.
Това усилие бележи първия път от поне 15 години, в който Godiva предприема рестартиране на марката, включително ново лого, което по-чисто интегрира иконата на Лейди Годива на кон. Други елементи включват модернизирана опаковка, освежени продуктови предложения и преформулировки на избрани продукти.
„Това рестартиране не е просто визуална актуализация - това е трансформация на начина, по който се показваме в света. Влизаме във втория си век с повече цел, страст и сила от всякога. От партньорството ни с Лейтън Мийстър до емблематичните продукти, които представяме, това е марка, готова отново да води индустрията за премиум шоколад“, каза Стив Леснард, президент на Godiva, в изявление, споделено с Marketing Dive.
Кампанията е създадена от агенцията Lippe Taylor и продуцирана от FELA, с кратки видеа, режисирани от Адриан Вилягомес. Видеото с участието на Мийстър ще дебютира в YouTube и ще се разпространява в социалните мрежи, като други елементи от кампанията ще се появят в свързана телевизия, външна реклама, билбордове, дигитални и социални платформи, демонстрирайки гамата от канали, които маркетолозите трябва да използват в труден икономически климат.
Изборът на Мийстър, най-известна с ролята си в любимия на милениалите сериал „Gossip Girl“ („Клюкарката“), идва в момент, когато сериалът е предизвикал нов интерес след завръщането си в Netflix миналата година. Актрисата ще се появи и в предстоящия сезон на романтичната сензация „Nobody Wants This“, също на платформата.
Кампанията на Godiva демонстрира как сериалите на Netflix и техните звезди остават преки пътища за марки, които искат да се ангажират с поп културата.
През 2024 г. Godiva беше напълно интегрирана в портфолиото от марки закуски на компанията майка Pladis. Според данни на Technavio, световният пазар на първокласен шоколад се очакваше да нарасне с 20,8 милиарда долара от 2024 до 2028 г., но американският пазар е обезпокоен от тарифите на администрацията на Тръмп върху чуждестранния внос.
Източник: Крис Кели за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Digital age: Техно пробиви и открития
Технологии |Netflix се обръща към банка, за да проучи възможността за оферта за Warner Bros. Discovery
Компании |Остават две седмици до Глобалния форум на жените лидери 2025
ПР и събития |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Круизен кораб с над 200 души на борда заседна в река Дунав заради ниско ниво на водите
Общество |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Българите плащат двойно по-ниски сметки за ток от средното за ЕС
Енергетика |В навечерието на Хелоуин: Тиквата може да крие токсични тайни
Любопитно |Си Дзинпин призовава азиатските държави да поддържат веригите за доставки стабилни и да работят заедно в „бурните“ времена
Икономика |Цените на петрола са се насочили към трети пореден месечен спад
Енергетика |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                         
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.