Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Google Street View вече и със звук
Виртуалните разходки с Google Street View ще стават все по-близки до реалното преживяване след като британски разработчици на италианската компания за слухови апарати Amplifon добавиха озвучаване към места и панорами в услугата, съобщава Mashable.
На този етап са изцяло озвучени три локации в Street View - парка Балбоа в Сан Диего, дворцовият площад в Монако и плажа Хапуна на Хаваите.
В резултат потребителите имат възможност да се потопят изцяло в атмосферата на тези места. Те могат да чуят песента на птиците, шумът на океана, камбанен звън и т.н. Както и в реалния живот звуците се усилват и затихват при съответното преместване във виртуалното пространство.
Самите потребители също могат да се включат в допълването на звуковата картина като записват звуци от местата, които посещават и ги изпращат на Amplifon чрез специална форма на сайта на компанията.
Голям търговски потенциал се открива и пред бизнеса чрез новата функция. Всяка организация може да обогати панорамите на своите интериори чрез звуци, което е допълнителен плюс за представите на клиентите, коментира представител на Amplifon. Например, даден ресторант или хотел може да изглежда добре на снимка, но тя не е достатъчна да пресъздаде реалната атмосфера, добавя той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.