Google е най-споделяният бранд на 2012 г.

Google е най-споделяният бранд на 2012 г.

Видеоклиповете на Google са най-споделяни в мрежата през тази година. Това обявиха от американската фирма Unruly Media, цитирани от Business Insider. Компанията се занимава да следи какво гледат потребителите и какво споделят в социалните мрежи.

Според нея благодарение на кампании като “Project Glass: One Day”, видеоклиповете на Google са били 196.8% по-споделяни в сравнение с миналата година. Това означава, че маркетинг и технологичните й специалисти са постигнали завиден резултат и са „написали YouTube домашната си работа”, коментират американските наблюдатели.

Иначе, пет новодошли марки навлизат в топ 10 на най-споделяните брандове тази година – TNT, Coca-Cola, Abercrombie & Fitch, Samsung и P&G. Volkswagen, която мината година направи супер силен „вирусен” хит с рекламата си с малкия Дарт Вейдър от Super Bowl 2011 тази година пада 9 места надолу в списъка и се класира на 10. място.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Миниатюрен микроб може да има ключово значение за борбата с „вечните“ химикали
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Думи и фрази, които ще ви направят най-мразения човек в офиса
Nvidia има необичаен проблем – твърде много кеш
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
НЗОК ще поиска с Бюджет 2026 г. да се въведе електронна здравна карта