Google е най-споделяният бранд на 2012 г.

Google е най-споделяният бранд на 2012 г.

Видеоклиповете на Google са най-споделяни в мрежата през тази година. Това обявиха от американската фирма Unruly Media, цитирани от Business Insider. Компанията се занимава да следи какво гледат потребителите и какво споделят в социалните мрежи.

Според нея благодарение на кампании като “Project Glass: One Day”, видеоклиповете на Google са били 196.8% по-споделяни в сравнение с миналата година. Това означава, че маркетинг и технологичните й специалисти са постигнали завиден резултат и са „написали YouTube домашната си работа”, коментират американските наблюдатели.

Иначе, пет новодошли марки навлизат в топ 10 на най-споделяните брандове тази година – TNT, Coca-Cola, Abercrombie & Fitch, Samsung и P&G. Volkswagen, която мината година направи супер силен „вирусен” хит с рекламата си с малкия Дарт Вейдър от Super Bowl 2011 тази година пада 9 места надолу в списъка и се класира на 10. място.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Цената на златото се срина и всички се питат защо
Русия удари с дронове детска градина в Харков
Нов транспортен коридор през Гърция, България и Румъния ще свръзва Егейско и Черно море
Приватизация на войната: Глобалният бизнес с наемници процъфтява
Kaufland представи нова продуктова линия свежа риба и морски дарове със сертификат TÜV AUSTRIA
„Кръстниците на AI“ и публични личности настояват за спиране на развитието на изкуствения суперинтелект
Президентът наложи вето на част от измененията в Закона за специалните разузнавателни средства
Coca-Cola HBC купува 75% дял в африканския си конкурент