Google е най-споделяният бранд на 2012 г.

Google е най-споделяният бранд на 2012 г.

Видеоклиповете на Google са най-споделяни в мрежата през тази година. Това обявиха от американската фирма Unruly Media, цитирани от Business Insider. Компанията се занимава да следи какво гледат потребителите и какво споделят в социалните мрежи.

Според нея благодарение на кампании като “Project Glass: One Day”, видеоклиповете на Google са били 196.8% по-споделяни в сравнение с миналата година. Това означава, че маркетинг и технологичните й специалисти са постигнали завиден резултат и са „написали YouTube домашната си работа”, коментират американските наблюдатели.

Иначе, пет новодошли марки навлизат в топ 10 на най-споделяните брандове тази година – TNT, Coca-Cola, Abercrombie & Fitch, Samsung и P&G. Volkswagen, която мината година направи супер силен „вирусен” хит с рекламата си с малкия Дарт Вейдър от Super Bowl 2011 тази година пада 9 места надолу в списъка и се класира на 10. място.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 5 февруари. Имен ден празнуват Агата, Добрин, Добринка, Добри
Да се увеличи месечната необлагаема сума за ваучерите за храна настояват от бранша
Тръмп иска САЩ да поемат контрола над Газа и да я превърнат в „Ривиера на Близкия изток“
Зеленски каза, че би се съгласил на директни преговори с Путин
На днешната дата, 6 февруари. Имен ден празнуват Пламен, Пламена, Огнян, Огняна, Светлин, Светльо, Светла
Премиерът нареди превантивни полицейски акции на пътя заради влизането ни в Шенген
Премиерът: Ще внесем бюджет на стабилизирането на публичните финанси
Как да станем добри лидери: Уроците, на които само лошите мениджъри могат да ви научат