Httpool вече е под ново име - Aleph

Httpool вече е под ново име - Aleph

Httpool вече е под ново име - Aleph

Водещият партньор на комуникационните агенции в сферата на дигиталната реклама Httpool се ребрандира на Aleph. В крак с глобалния тренд „един бранд – една екосистема“ компанията Httpool приема името на групата, от която е създадена, като по този начин обединява всички дигитални инструменти за растеж на компании и брандове под „един покрив“. Самата група Aleph Group, Inc., представляваща екосистема от дигитални експерти и технологично ориентирани решения, даде официален старт на модела си One Brand, като обедини всички свои брандове, включително Httpool под името Aleph (Алеф). Този ход е част от ангажимента на Aleph да обедини своите глобални брандове и да постигне синергия при използването на партньорствата си с гиганти като Microsoft и Pinterest в допълнение към други  платформи, с които работи.

Httpool by Aleph присъства на пазара повече от 20 години като лидер в сектора на дигиталните медийни кампании, изграждайки доверие чрез поддържане на дългосрочни партньорства. Посредством модела One Brand, който вече е факт в глобален план, Httpool – вече Aleph – заявява амбиции да продължи да разширява  силното си присъствие в региона и да утвърждава позиции, като предлага на своите съществуващи и нови клиенти още повече възможности да достигнат до целевите си пазари, както и достъп до нови такива в Европа и в световен мащаб. Концепцията обхваща 12 пазара в региона.

Наскоро компанията обяви партньорство с Microsoft и Pinterest.

Под обединената марка партньорите на Aleph на Балканите ще се възползват от глобалната експертиза за дигитална реклама, засилено сътрудничество при насочване и разширяване на нови пазари и достъп до по-широка гама от услуги като Aleph Payments и кредитни линии при разплащания по кампании.

Държавите, от които Httpool работи в региона на Балканите, са Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватия, Гърция, Косово, Молдова, Черна гора, Северна Македония, Румъния, Сърбия и Словения. Social Snack, The Mediam Group, Clever Ads и Wise.Blue ще продължат да работят като уникални марки, част от Aleph Group, Inc. Договарящите се субекти на Aleph остават непроменени, уточняват от компанията.   От 2021 г. досега групата се разшири от 90 пазара до над 130, като вече обхваща пет континента и обслужва повече от 45 партньори със специален екип от дигитални експерти в цял свят. Aleph помага на клиентите да навлязат на нови пазари по рентабилен и безрисков начин, докато се разширяват в международен мащаб.  

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ