iPad ще спаси вестниците, твърди маркетинг директорът на Uniliver

iPad ще спаси вестниците, твърди маркетинг директорът на Uniliver

Таблета на Apple - iPad, и устройствата като него, ще се окажат спасение за вестникарската индустрия, която страда от отлив на интереса към хартиените издания. Това заяви пред MediaWeek Кийт Уийд, директор маркетинг и комуникации в гиганта за потребителски стоки Uniliver.

„Преди получавах купчина вестници всяка сутрин, но сега разглеждам страниците с моя iPad, Хората, с които непрекъснато общувам, също са постоянно с iPad”, обяснява Уийд, който е отговорен за ежегодни глобални инвестиции в медийна реклама на стойност 7 млрд. долара.

Шефът на маркетинга в Uniliver използва най-много приложенията за вестници като това на ежедневника „Файнейшъл Таймс”, електронния наръчник за ресторанти и резервации Zagat to Go и приложенията на авиокомпаниите.

Когато заема поста си в маркетинг отдела на компанията, 49-годишният Уийд веднага нарежда на всеки водещ маркетинг специалист в екипа му да бъде връчен по един iPad, като обяснява, че това е една от най-смислените инвестиции.

В началото на кариерата си в Uniliver той си поставя амбициозната цел да помогне на компанията да догони конкуренцията, която е напред в областта на рекламата в новите технологии.

Освен това той критикува Apple за новия iPhone 4, като обяснява, че бизнес функциите му не са достатъчно добри и затова масовият интерес към смартфоните на Blackberry е разбираем. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ