John Lewis рекламира с романтична история


Британската верига търговски центрове John Lewis показа нова, хубава реклама за вечните ценности. Смисълът е дълбок, а посланието - типично в духа на марката. Целта на видеото е да покаже, че всичко останало може да се е променило през последния век, че животът ще продължи да се променя в едни и същи градове, на едни и същи места, но ще има нещо, което винаги ще остане същото - романтичните истории на младите.

С тази реклама John Lewis подчертава историята си на марка с близо 90 години непрестанно излъчване на кампании с подобен смисъл. Мотото е същото, каквото е от години: "Never Knowingly Undersold". Героинята в ТВ спота е младо момиче от 1925 г. Героят – съвременен младеж.

Можете да видите рекламата тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение разлюля София
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Новата икономика: Могат ли европейските фермери да спасят водния цикъл?
Бойко Борисов: Санкциите срещу Делян Пеевски са несправедливи, Бюджет 2026 няма да бъде оттеглен или преправян
Страховете от AI балон доведоха до разпродажби на световните фондови пазари
Кандидатът на демократите Зохран Мамдани е новият кмет на Ню Йорк
Как един рибарски остров в Китай се превърна в химическа империя?
Сеул: Северна Корея е изпратила 5000 военнослужещи в Русия за два месеца