John Lewis рекламира с романтична история

Британската верига търговски центрове John Lewis показа нова, хубава реклама за вечните ценности. Смисълът е дълбок, а посланието - типично в духа на марката. Целта на видеото е да покаже, че всичко останало може да се е променило през последния век, че животът ще продължи да се променя в едни и същи градове, на едни и същи места, но ще има нещо, което винаги ще остане същото - романтичните истории на младите.

С тази реклама John Lewis подчертава историята си на марка с близо 90 години непрестанно излъчване на кампании с подобен смисъл. Мотото е същото, каквото е от години: "Never Knowingly Undersold". Героинята в ТВ спота е младо момиче от 1925 г. Героят – съвременен младеж.

Можете да видите рекламата тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август