Johnnie Walker си партнира с поп звездата Сабрина Карпентър

Johnnie Walker е подписал многогодишно партньорство с поп звездата Сабрина Карпентър, част от нова програма, в която маркетологът на шотландско уиски ще си сътрудничи с изгряващи, прогресивни гласове в музиката, предава Marketing Dive.
Новината за Карпентър е съобразена с издаването на последния ѝ албум „Man’s Best Friend“, със съпътстваща кампания, насочена към последния етап от турнето й Short n’ Sweet. Външни реклами се пускат в Ню Йорк и Лондон, а на избрани спирки от турнето ще се сервират коктейли Johnnie Walker Black Label, вдъхновени от Карпентър.
Марката, собственост на Diageo, позиционира инициативата за музикално ориентиране като част от усилията си да достигне до следващото поколение фенове на уискито. Ценни групи като поколението Z развиват по-голяма покупателна способност и независимост, но също така пият по-малко алкохол от по-възрастните потребителски групи, пише изданието.
Работата на Johnnie Walker с Карпентър се простира отвъд еднократна кампания чрез партньорство, което обхваща няколко години и се стреми да се възползва от фокуса на певицата на „Espresso“ върху себеизразяването и овластяването.
„Безстрашната креативност и дълбоката връзка на Карпентър с новото поколение я правят силно допълнение към нашето семейство Johnnie Walker“, каза Джон Уилямс, глобален ръководител на уискитата в Diageo, в прессъобщение.
Карпентър вече е работила в партньорство с Pernod Ricard, конкурент на Diageo, за комплект за еспресо мартини, включващ водка Absolut и продукти Kahlúa. Тя също така е допринесла сериозно за маркетинга на веригата ресторанти QSR Dunkin' тази година, като е създала персонализирани напитки, включително Brown Sugar Shakin' Espresso и Strawberry Daydream Refresher, съобразени с летния сезон.
Източник: Питър Адамс за Marketing Dive
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.