Преди сезона на празничното пазаруване: Покажете се, похвалете се!

Преди сезона на празничното пазаруване: Покажете се, похвалете се!

Работихте усърдно и сега най-накрая имате това, което винаги сте искали: отразяване в националните медии. Отделете време, за да се насладите на блясъка на вашия успех, но не забравяйте, че празниците наближават и макар да са най-прекрасното време от годината за семействата, те са чудесна възможност и за продуктовия бизнес. 

Всичките ви конкуренти се борят за част от вниманието на купувачите, така че направете вашите новинарски функции важни. Следвайте тези съвети, за да разширите отразяването си в пресата по време на празничните си кампании.

Пуснете платени реклами

Пускате ли платени реклами през този празничен сезон? Имате нужда от всяко предимство, което можете да получите, за да намалите рекламните си разходи. За щастие предишното ви отразяване в пресата може да ви помогне да привлечете повече внимание срещу по-малко рекламни разходи.

Вземете най-ефективните си реклами и ги настройте така, че да споменават характеристиките ви в пресата. Можете дори да опитате нов вариант на рекламата, който се фокусира върху самата функция за новини, нещо като "Както се вижда в Good Morning America" трябва да спре хората по средата на скролването.

Споменете характеристиките на вашата празнична опаковка

Промените в опаковката могат да бъдат скъпи, но ако вече планирате да промените опаковката на продукта си за празниците, не забравяйте да добавите функциите си за преса. Това е чудесен начин да изградите доверие и да привлечете повече внимание, когато хората пазаруват както в магазина, така и онлайн. 

Но ако не можете да промените опаковката си тази година, не се притеснявайте. Винаги можете да добавите малко съобщение във вашите продукти, което да споменава функцията за новини. 

Хвалете се

Ако сте спечелили функция в Today Show, трябва да се похвалите с това! Ако имате физическа витрина или продуктов дисплей, не забравяйте да коригирате табелите си, така че да споменава вашите функции за печат. Витрините са пълни с разсейващи фактори, но функцията за пресата определено може да убеди купувачите да обмислят вашите продукти.

Похвалете си и в социалните мрежи

Може би вече сте се похвалили с функцията си в социалните медии, но еднократна публикация не е достатъчна, за да увеличи празничните ви продажби. Направете план за редовно споделяне на вашата медийна функция в социалните медии. Можете да използвате приложения като Tailwind или Missinglettr, за да увеличите своите повторни публикации по време на празниците. Функциите за пресата също могат да ви помогнат да се свържете с инфлуенсъри в социалните медии.

Кажете на съществуващите си клиенти

Задържането на купувачите има също толкова значение, колкото и привличането на купувачи по време на празниците. Тъй като вашите потребители вече познават и уважават вашата марка, разказването за медийната функция може да ги подтикне да правят повече покупки.

Можете да изпращате безплатни продукти, отстъпки или екстри на съществуващи клиенти като награда за тяхната лоялност. Но ако това е твърде много, винаги можете да създадете имейл кампания, разказвайки им за функцията (и може би да добавите код за отстъпка като бонус за абонати).

Обявете функции за пресата на вашия уебсайт

Има голям шанс купувачи, други медии и инфлуенсъри да проверят уебсайта ви, преди да се ангажират с вашата марка. Уверете се, че сте добавили функция за пресата към сайта ви.

Превърнете отразяването в пресата в празнично настроение

PR-ът е като ефект на снежна топка: след като получите една голяма национална характеристика, е по-лесно да получите още повече. Продължете да представяте историята си, но междувременно можете да използвате функциите си за пресата, за да генерирате повече продажби по време на празниците. Използвайте това като трамплин не само да направите повече празнични приходи, но и да генерирате още повече преса за вашия бизнес в дългосрочен план. 

Източник: Kailynn Bowling, съосновател на ChicExecs PR & Retail Strategy Firm, за Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ