Пет съвета как да увеличите продажбите по празниците

Пет съвета как да увеличите продажбите по празниците

Пет съвета как да увеличите продажбите по празниците

Ако залагате на имейл да увеличите продажбите през този празничен сезон, сте на прав път. Миналата година онлайн продажбите на дребно са нараснали с 11,3% до над 218 млрд. долара спрямо 2020-а, според Националната федерация на дребно. Въпреки че отпадането на пандемичните ограничения ще доведе повече хора в магазините, електронната поща остава ефективен начин за стимулиране на онлайн приходи, отбелязва Ливиу Танасе, главен изпълнителен директор на ZeroBounce, платформа за валидиране и доставка на имейли, за Entrepreneur

Как ще използвате имейла, за да увеличите празничните продажби за вашия бизнес тази година? Предвид инфлацията трябва да се уверите, че вашите писма имат най-добрия шанс да попаднат във входящата поща и да им обърнат внимание.

Ето пет начина да подготвите програмата си за предстоящия натоварен сезон на пазаруване

1. Увеличете честотата на мейлите

Не всички фирми изпращат имейли през цялата година. Някои влизат във входящите кутии на клиентите си само когато провеждат промоционална кампания. Ако това е вашият случай, помислите за увеличаване на честотата на съобщенията преди празниците. Броят и честотата им могат да повлияят на способността ви да достигнете до правилната входяща поща.

Доставчиците считат внезапните пикове в имейл трафика за подозрителни и ги изпращат в спам кутията. , Така че е уместно преди да стартирате празничните си кампании да обогатите списъка си с подходящо, образователно съдържание. Поддържайте постоянен ритъм и го засилвайте постепенно преди Черния петък , за да избегнете попадането в спам .

2. Проверете валидността на вашите контакти

Качеството на вашия списък е от жизненоважно значение. Няколко проучвания показват, че базите данни с електронна поща се влошават с повече от 22% всяка година. В ZeroBounce установихме, че поради пандемията 30% от контактите не са актуални.

Премахването на остарели имейл адреси, особено преди важна кампания, е задължително, ако искате да попаднете във входящата поща. Пренебрегването на този елемент може да причини значителни щети, тъй като отхвърлянията и оплакванията за нежелана поща ще изпращат вашите имейли в спам.

Не бихте искали да ви блокират да изпращате имейли по време на празничния сезон, така че проверете дали списъкът ви е актуален и валиден . Вашата степен на отпадане никога не трябва да надвишава 2%.

3. Изберете оптималното време за изпращане

Завладяваща оферта, която отива към здравословен списък с имейли, ви поставя пред останалите. Но за да „заблестят” кампаниите ви, вземете предвид поведението на минали абонати, когато планирате имейлите си. Така ще знаете кога е най-вероятно аудиторията ви да отвори съобщенията ви.

И така, кои са най-добрите дни за изпращане на имейли по време на празниците? Най-добре представилите се са Черен петък, Кибер понеделник, Събота за малкия бизнес, Кибер неделя и Денят на благодарността, показват последните данни от Oracle .

4. Тествайте съобщенията си на мобилно устройство

Над 42% от приходите от електронна търговия за Черен петък са дошли през мобилни устройства през 2021 г., показва проучване на Adobe . Винаги е важно да проверявате как изглежда съобщението ви на смартфони. Но по време на празниците това може да доведе до драстична разлика в приходите ви.

Инструментите за тестване ви позволяват да видите различните аспекти на вашата кампания и да идентифицирате потенциални грешки. Например, имейл може да се изобрази правилно в Gmail , но не и в Outlook, така че обърнете внимание как се показват кампаниите ви с различни доставчици.

Също така помислете за преминаване на всичките ви имейли през проверка на правописа и се уверете, че всичките ви връзки са функционални и подходящи за вашата аудитория.

Екипът за маркетингови проучвания на Oracle също предлага изпращане на кампании в четвъртък, за да се повлияе на разходите през уикенда. Проучването показва , че честотата на кликване за отваряне е с 54% по-висока от тази в петък.

5. Съберете ценна социална информация 

Повечето фирми са най-активни през последните два месеца на годината. Един от начините да избегнете повтарянето на съдържание е да използвате отзивите на клиенти.

Преди вашата празнична имейл кампания, подгответе се и съберете социални доказателства, като звездни рецензии, казуси, цитати и награди, които си заслужава да бъдат споменати. Валидирането от трета страна допринася драматично за това как хората възприемат вашия продукт. Често това може да доведе до сделка дори при неясна перспектива.

И още нещо…

Провеждането на имейл кампания по време на празниците може да бъде изнервящо – това не е толкова просто като насрочването на няколко съобщения.

За да облекчите част от напрежението, започнете отрано. Имайте ясен план и стратегия седмици преди да изпратите първото си съобщение. Създаването на контролен списък също помага. Включете всичко, което вие и вашият екип трябва да направите, от дефиниране на вашите оферти до гарантиране, че имате всички правилни инструменти.

Правилното планиране ще ви донесе спокойствие и увереност, така че този празничен сезон ще бъде успешен за вашия бизнес.

Превод и редакция Светлана Тодорова-Ваташка

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ