ТРАЙНА///// Как малките и средни предприятия пренасочват своето съдържание (Инфографика)

ТРАЙНА///// Как малките и средни предприятия пренасочват своето съдържание (Инфографика)

Пренасочването на вашето съдържание може да ви спести време и да увеличи максимално възвръщаемостта на инвестициите ви, но трябва да се направи по стратегически начин, който осигурява оптимално потребителско изживяване при повторно публикуване.

Нарастващата популярност на видеоклиповете в кратка форма направи това по-популярна стратегия и по-специално много малки фирми сега се стремят да пренарежат съдържанието си в по-дълга форма в Reels и TikTok клипове. И това може да донесе значителни ползи, според този нов доклад от Adobe Express, пише socialmediatoday.com

Екипът на Adobe проведе проучване сред над 500 малки и средни предприятия, за да получи тяхната представа за пренасочването на съдържанието и как постигат резултати с усилията си за съдържание. Тук има някои интересни прозрения, които могат да ви дадат допълнителна храна за размисъл за планирането ви за 2024 г.

За повече подробности разгледайте инфографиката. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рей Далио: Златото и нефиатните валути ще бъдат по-силни средства за съхранение на стойност с нарастването на дълга на САЩ
На фокус следващата седмица: Финално тримесечие
Желязков пред Тръмп: Стратегическото партньорство е ключово за развитието на отношенията ни
България е втора по ръст на цените на пакетните почивки в ЕС през август на годишна база
ЕК: България може временно да бъде лишена от средства по втория транш от ПВУ ​
Bloomberg: Хакери проникнаха в софтуерни устройства на Cisco в правителството на САЩ
Победа: България отива на финал на световното първенство по волейбол
Борисов: От пиедестала на държавен глава Радев се занимава с един депутат като мен