ТРАЙНА///// Как малките и средни предприятия пренасочват своето съдържание (Инфографика)
Пренасочването на вашето съдържание може да ви спести време и да увеличи максимално възвръщаемостта на инвестициите ви, но трябва да се направи по стратегически начин, който осигурява оптимално потребителско изживяване при повторно публикуване.
Нарастващата популярност на видеоклиповете в кратка форма направи това по-популярна стратегия и по-специално много малки фирми сега се стремят да пренарежат съдържанието си в по-дълга форма в Reels и TikTok клипове. И това може да донесе значителни ползи, според този нов доклад от Adobe Express, пише socialmediatoday.com.
Екипът на Adobe проведе проучване сред над 500 малки и средни предприятия, за да получи тяхната представа за пренасочването на съдържанието и как постигат резултати с усилията си за съдържание. Тук има някои интересни прозрения, които могат да ви дадат допълнителна храна за размисъл за планирането ви за 2024 г.
За повече подробности разгледайте инфографиката.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.