Нека говорят клиентите!

Нека говорят клиентите!

Използвате ли клиентски отзиви в маркетинговите си усилия? Според скорошно проучване, проведено от Emplifi, в сътрудничество с Harris Interactive, над 87% от потребителите казват, че отзивите на клиенти в реалния живот имат по-голямо влияние върху активността им при покупка, отколкото препоръките на влиятелни лица/знаменитости или директните реклами на марката.

Което има смисъл. Искаме да чуем какво изпитват реалните хора с продукт или услуга. И тъй като онлайн измамите винаги дебнат, важно е да имате действителна представа за това, което всъщност ще получите.

Това определено е ценно съображение, и има още куп ключови бележки и точки в резюмето на инфографиката по-долу, което може да промени начина, по който разглеждате рекламния си материал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
На днешната дата, 9 октомври. Рождениците днес
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Вътрешни кризи спъват външната политика на Обама
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години