Нека говорят клиентите!

Нека говорят клиентите!

Използвате ли клиентски отзиви в маркетинговите си усилия? Според скорошно проучване, проведено от Emplifi, в сътрудничество с Harris Interactive, над 87% от потребителите казват, че отзивите на клиенти в реалния живот имат по-голямо влияние върху активността им при покупка, отколкото препоръките на влиятелни лица/знаменитости или директните реклами на марката.

Което има смисъл. Искаме да чуем какво изпитват реалните хора с продукт или услуга. И тъй като онлайн измамите винаги дебнат, важно е да имате действителна представа за това, което всъщност ще получите.

Това определено е ценно съображение, и има още куп ключови бележки и точки в резюмето на инфографиката по-долу, което може да промени начина, по който разглеждате рекламния си материал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
Гърция започва доставки на газ за Украйна през България, Румъния и Молдова
Полски изтребители прехванаха руски самолет, извършвал разузнавателен полет над Балтийско море
80-годишна жена почина, забравена на остров от круизен кораб
Археологическа находка предоставя нови сведения за мобилността на неандерталците