Нека говорят клиентите!

Нека говорят клиентите!

Използвате ли клиентски отзиви в маркетинговите си усилия? Според скорошно проучване, проведено от Emplifi, в сътрудничество с Harris Interactive, над 87% от потребителите казват, че отзивите на клиенти в реалния живот имат по-голямо влияние върху активността им при покупка, отколкото препоръките на влиятелни лица/знаменитости или директните реклами на марката.

Което има смисъл. Искаме да чуем какво изпитват реалните хора с продукт или услуга. И тъй като онлайн измамите винаги дебнат, важно е да имате действителна представа за това, което всъщност ще получите.

Това определено е ценно съображение, и има още куп ключови бележки и точки в резюмето на инфографиката по-долу, което може да промени начина, по който разглеждате рекламния си материал.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп планира мито от 100% върху вноса на чипове. Ще има изключения за фирми, които инвестират в САЩ
Доверието на украинците към Зеленски е намаляло до най-ниското ниво от около 6 месеца
Кремъл: Тръмп и Путин ще се срещнат в близките дни
Белият дом: Тръмп е готов за среща с Путин, както и със Зеленски
„F-1“ стана най-касовият спортен филм и първи по приходи в кариерата на Брад Пит
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
ЕЦБ вижда риск за стотици хиляди работни места в еврозоната, ако Китай пренасочи търговия от САЩ към Европа