Какво общо имат най-добрите реклами за Super Bowl?

Какво общо имат най-добрите реклами за Super Bowl?

Ако фирмите искат да превърнат рекламите на Super Bowl в приходи, те трябва да бъдат по-забавни.

Повече от половината или 67% от потребителите измерват колко харесват дадена реклама според нивото на хумор в нея, сочи проучване на компанията за пазарни проучвания CINT. Потребителите казват също, че забавните реклами са значително по-запомнящи се за тях от тези, които използват продукти (42%), знаменитости (38%) или просто самата марка (37%). По-младите поколения също са по-повлияни от рекламите и 56% са по-склонни да направят покупка след игра, след като са гледали реклама.

Предпочитанието към хумора също може да е белег на времето, според CINT. В сравнение с миналата година, 6% по-малко респонденти са заявили, че искат рекламите на Super Bowl да включват теми с проблеми от реалния свят. Данните показват, че потребителите търсят добрия смях преди всичко друго.

Рекламата на Anheuser-Busch е най-очакваната сред потребителите, която "връща" характерните си коне Clydesdale. Точно след това е рекламата на компанията за спортни залагания DraftKings, включваща комика Кевин Харт, изпълняващ риф на речта "How 'bout them Cowboys" от 1993 г., изнесена от бившия старши треньор на Dallas Cowboys Джими Джонсън. Pringles също предизвика шум, след като марката потвърди, че къдравите мустаци в стила на Pringles в тийзъра са на Крис Прат.

Бизнесът може да гледа на смеха на клиента като на победа отвъд Super Bowl, като се има предвид, че 91% от хората по света предпочитат бизнеси, които са забавни, според доклад на Oracle, а 72% казват, че биха закупили от марка, която използва хумор пред конкуренция, която не го прави. Запомнянето остава вярно и за хумористичните реклами, тъй като 90% от хората казаха, че помнят реклами, които са забавни.

Вкарването на комична нотка е ефективна маркетингова стратегия от години, особено по време на Super Bowl. Независимо дали малките фирми правят емблематичен опит като рекламата на Snickers от 2010 г., която включваше Бети Уайт и класическото послание на марката „Не сте вие, когато сте гладни“, или вземете по-скоро Old Spice от 2010 г. „Човекът, на който вашият мъж може да мирише“, безгрижните шеги могат да бъдат централни за маркетинга тази година. 

Източник: Сидни Сладовник за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова                                          

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ