KIA със забавно видео в голямата рекламна нощ на Америка

Южнокорейската автомобилна марка KIA ще се включи в рекламния блок на финала на американската футболна лига Супербоул през този уикенд. В най-гледаното телевизионно време в САЩ пред малкия екран ще седнат над 110 милиона американци, според очаквания на Nielsen. Излъчването на един 30-секунден тв спот може да струва на американските компании до 3,5 - 4 милиона долара. Цената на рекламите по време на Супербоул 2013 се изчислява на минимум няколко стотици хиляди долара.

Рекламата на KIA за тазгодишната спортна надпревара е от минута и 16 секунди. В нея има фантастичен елемент – анимация, показваща удивителен измислен свят. Този подход стана запазена марка за телевизионните кампании на фирмата от последните 3 години, някои от които станаха много успешни и получиха международно признание.

Сюжетът започва със ситуация, в която син пита баща си: „Татко, откъде идват бебетата?”, докато баща му шофира, а в автомобила се возят и майка му и по-малката му сестра.

Рекламата е дело на агенция David & Goliath, САЩ. Вижте я.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Германското разузнаване: 90% е вероятността коронавирусът да е изтекъл от лабораторията в Ухан
Тръмп заплаши с 200% мита за виното и други алколни продукти, ако ЕС не премахне тарифата върху уискито
Ройтерс: Русия е представила на САЩ списък с искания за сделка за прекратяване на войната срещу Украйна
След преизчисляването: „Величие“ прехвърлят 4-процентната бариера за влизане в парламента
Конституционният съд обяви за незаконен изборът на 16 депутати
Анджей Дуда призова САЩ да разположат ядрени бойни глави на територията на Полша
Антибиотиците и лекарствата за вирусни инфекции ще са безплатни за малките деца