Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|KIA със забавно видео в голямата рекламна нощ на Америка
Южнокорейската автомобилна марка KIA ще се включи в рекламния блок на финала на американската футболна лига Супербоул през този уикенд. В най-гледаното телевизионно време в САЩ пред малкия екран ще седнат над 110 милиона американци, според очаквания на Nielsen. Излъчването на един 30-секунден тв спот може да струва на американските компании до 3,5 - 4 милиона долара. Цената на рекламите по време на Супербоул 2013 се изчислява на минимум няколко стотици хиляди долара.
Рекламата на KIA за тазгодишната спортна надпревара е от минута и 16 секунди. В нея има фантастичен елемент – анимация, показваща удивителен измислен свят. Този подход стана запазена марка за телевизионните кампании на фирмата от последните 3 години, някои от които станаха много успешни и получиха международно признание.
Сюжетът започва със ситуация, в която син пита баща си: „Татко, откъде идват бебетата?”, докато баща му шофира, а в автомобила се возят и майка му и по-малката му сестра.
Рекламата е дело на агенция David & Goliath, САЩ. Вижте я.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.