Lacoste отбеляза 80-годишнината си с уникална рекламна кампания

Френският производител на дрехи Lacoste отбеляза 80-годишнината от създаването си с рекламна кампания, посветена на въпроса как ще изглеждат дрехите на бъдещето.

Създателите на видеоклипа са се опитали да си представят как ще изглежда един ден класическата поло-тениска – запазена марка на компанията. Тя е измислена от легендарния шампион по тенис Рене Лакост през 1933 г. В клипа тя реагира на допир като сензорен екран – променя цветовете, шарката и даже кройката си.

На сайта lacoste-future.com може да видите даже как ще изглежда тенисът през 2083 г. Агенцията MNSTR създаде уникален видеоматериал, представящ спорта на бъдещето. Lacoste спонсорира много от най-големите звезди на тениса като вече пенсиониралия се Анди Родик и Доминика Цибулкова.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

План за бедствия: Японските власти предупредиха 723 общини да се готвят за „мегаземетресение“
Асен Василев: Ние предложихме Барбутов на Васил Терзиев
Тръмп поиска незабавна оставка на управителя на Фед Джером Пауъл
Зеленски: Преговорите между Киев и Вашингтон за американска военна помощ продължават
Темите за "езика" и "македонската идентичност" са напът да отпаднат от доклада на ЕП за РСМ
Австралия отне визата на рапъра Кание Уест заради песен в прослава на нацизма
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Утре по обед гласуват третия вот на недоверие към правителството