Lacoste отбеляза 80-годишнината си с уникална рекламна кампания


Френският производител на дрехи Lacoste отбеляза 80-годишнината от създаването си с рекламна кампания, посветена на въпроса как ще изглеждат дрехите на бъдещето.

Създателите на видеоклипа са се опитали да си представят как ще изглежда един ден класическата поло-тениска – запазена марка на компанията. Тя е измислена от легендарния шампион по тенис Рене Лакост през 1933 г. В клипа тя реагира на допир като сензорен екран – променя цветовете, шарката и даже кройката си.

На сайта lacoste-future.com може да видите даже как ще изглежда тенисът през 2083 г. Агенцията MNSTR създаде уникален видеоматериал, представящ спорта на бъдещето. Lacoste спонсорира много от най-големите звезди на тениса като вече пенсиониралия се Анди Родик и Доминика Цибулкова.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Футболната звезда Роналдо се обяви за по-известен от Тръмп и поиска лична среща с него
Борисов: Държавата смята да поеме ръководството над „Лукойл” с назначаване на особен управител
Дубай изпревари Ню Йорк в класацията за най-добър град за милионери
Унгарският премер Орбан ще предложи на Тръмп сделки с втечнен природен газ и ядрено гориво от САЩ
Ново изследване променя представите ни за древната пътна система на Рим
Кинозвездата Анджелина Джоли мина границата на Украйна пеша, властите задържаха бодигарда ѝ
Акционерите на Tesla одобриха пакета за възнаграждение на Мъск от 1 трилион долара