Leo Burnett Worldwide с 18 награди от рекламния фестивал в Кан

Рекламна агенция Leo Burnett е в центъра на вниманието на започналия преди дни Международен рекламен фестивал в Кан. В тазгодишната надпревара отново се състезават по категории най-добрите проекти от криейтив рекламата, директния маркетинг и пиара от целия свят.

До момента са раздадени наградите за пиар, промо и активиране. Отличени са най-добрите идеи за креативна ефективност и директни кампании.

Тази година рекламният фестивал в Кан навършва 60 години от създаването си.Тази година рекламният фестивал в Кан навършва 60 години от създаването си.Leo Burnett Worldwide, част от Publicis Groupe, постигна забележителен резултат с 28 награди от фестивала – четири „Златен лъв”, четири сребърни и 10 бронзови, съобщава heraldonline. Агенцията постига собствен рекорд със 193 номинации в конкурса. През 2012 г. допуснатите за участие нейни кампании бяха 173. Снощи се състоя церемонията по награждаването на най-добрите идеи за външна реклама, в категориите Медии и Мобилни иновации. Наградите на агенцията са за постижения в тези три полета. Празнуват 8 от офисите на мрежата по света – в Чикаго, Дубай, Коломбо, Франкфурт, Москва, Сао Пауло, Сидни и Цюрих. Цялата мрежа на Leo Burnett се състои от 96 агенции по света, в които работят около 10 000 служители.

„От Северна Америка през Европа и Азия до Австралия и Индия – всичките четири краища на планетата представиха Leo Burnett Worldwide тази вечер и не мога да съм по-горд”, коментира главният криейтив директор на Leo Burnett Worldwide Марк Тутсел.

„Златен лъв”, което е най-високият приз на фестивала, агенцията получи в категориите Медии и Outdoor – по два във всяка. В Медии бяха отличени кампанията й за Coca-Cola „Small World Machines”, изработена от Leo Burnett, Чикаго, и наградена за най-добра употреба на специално събитие и акция на живо с рекламен ефект (вж. видеото след текста) и кампанията й “Save 11” за клиента Allstate от сферата на финансовите продукти и услуги, която също е дело на Leo Burnett¸ Чикаго. В категорията Outdoor отличените кампании са изработени за португалския футболен клуб Vitoria („Кръвта ми е червена и черна”) на Leo Burnett Tailor Made, Бразилия, и за Swiss Life ("Everything We Need, Most Important Thing, Single, The Baby, Once, The End") на Leo Burnett, Цюрих.

Още новини от рекламния фестивал в Кан за най-добрите кампании, отличени в него, очаквайте всеки от предстоящите дни.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ