LinkedIn за влиянието на B2B инфлуенсърите (Инфографика)
Инфлуенсър маркетингът вече не е само домейнът на търговията на дребно и други B2C бизнеси, сега все повече се използва и в B2B кампании, като професионалните инфлуенсъри предлагат своите мнения и одобрения на продуктови решения, които отговарят на бизнес нуждите.
Това са доверени професионалисти, които могат значително да повлияят на решенията за покупка и LinkedIn работи, за да предостави повече възможности на тези водещи гласове да споделят своя опит в приложението.
Но колко влиятелни всъщност могат да бъдат B2B инфлуенсърите? За да разбере, LinkedIn наскоро анкетира повече от 1700 купувачи на технологии в Обединеното кралство, САЩ и Индия, за да събере повече информация за ролята, която влиятелните лица играят сега при оформянето на решенията за покупка.
Инфографиката по-долу предоставя общ преглед на ключовите констатации на LinkedIn.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.