LinkedIn за влиянието на B2B инфлуенсърите (Инфографика)

LinkedIn за влиянието на B2B инфлуенсърите (Инфографика)

Инфлуенсър маркетингът вече не е само домейнът на търговията на дребно и други B2C бизнеси, сега все повече се използва и в B2B кампании, като професионалните инфлуенсъри предлагат своите мнения и одобрения на продуктови решения, които отговарят на бизнес нуждите.

Това са доверени професионалисти, които могат значително да повлияят на решенията за покупка и LinkedIn работи, за да предостави повече възможности на тези водещи гласове да споделят своя опит в приложението.

Но колко влиятелни всъщност могат да бъдат B2B инфлуенсърите? За да разбере, LinkedIn наскоро анкетира повече от 1700 купувачи на технологии в Обединеното кралство, САЩ и Индия, за да събере повече информация за ролята, която влиятелните лица играят сега при оформянето на решенията за покупка.

Инфографиката по-долу предоставя общ преглед на ключовите констатации на LinkedIn. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

След визитата в Белия дом: Макрон призова ЕС да се откаже от „щастливото си васалство“ спрямо САЩ
На днешната дата, 1 март. Честита Баба Марта! Имен ден празнуват Марта, Мартина, Мартин
Макрон: Ако някой си играе на Трета световна война, това не е Зеленски, а Владимир Путин
Зеленски благодари мнократно в "Екс" на европейските съюзници на Украйна след спора с Тръмп
„Да се върне, когато е готов за мир“: Срещата Тръмп-Зеленски приключи с остра размяна на реплики и без споразумение
Републиканците и демократите в Конгреса реагираха по различен начин на словесния сблъсък между Тръмп и Зеленски
Мъск нарече Джей Ди Ванс "бъдещия президент на Америка"
Устойчивост на фокус: Ключови послания от I-ви Национален форум за фамилен бизнес