LinkedIn за влиянието на B2B инфлуенсърите (Инфографика)

LinkedIn за влиянието на B2B инфлуенсърите (Инфографика)

Инфлуенсър маркетингът вече не е само домейнът на търговията на дребно и други B2C бизнеси, сега все повече се използва и в B2B кампании, като професионалните инфлуенсъри предлагат своите мнения и одобрения на продуктови решения, които отговарят на бизнес нуждите.

Това са доверени професионалисти, които могат значително да повлияят на решенията за покупка и LinkedIn работи, за да предостави повече възможности на тези водещи гласове да споделят своя опит в приложението.

Но колко влиятелни всъщност могат да бъдат B2B инфлуенсърите? За да разбере, LinkedIn наскоро анкетира повече от 1700 купувачи на технологии в Обединеното кралство, САЩ и Индия, за да събере повече информация за ролята, която влиятелните лица играят сега при оформянето на решенията за покупка.

Инфографиката по-долу предоставя общ преглед на ключовите констатации на LinkedIn. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Британската футболна легенда Дейвид Бекъм ще бъде удостоен с рицарско звание
България е на четвърто място по икономически растеж в ЕС
Навик, с който да намалите стреса и да увеличите щастието
Холивудската звезда Том Круз влезе в Книгата на рекордите за 16 скока с горящ парашут
На днешната дата, 7 юни. Имен ден празнуват Валери и Валерия
Германия отчита над 4 млрд. евро годишно загуби от кражби на дребно в магазините
Регулаторите подписаха споразумение срещу спекулата преди въвеждането на еврото у нас