Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|L'Oréal просълзи 100 жени в рекламен експеримент (видео)
Френският козметичен бранд L'Oréal проведе необичаен експеримент в Мексико. По идея на рекламна агенция McCann в страната компанията гримира 100 дами с нейните спирали за мигли и продукти за лице, след което ги събра заедно в киносалон, за да гледат един от най-трогателните филми в историята. Филм за невъзможна любов на един луксозен лайнер, който се сбълсква с айсберг...
Преди прожекцията, от L'Oréal заснеха гримираните и разкрасени дами, а след нея също ги снимаха - за да покажат ефекта на водоустойчивата си спирала за мигли.
"Това е една хубава акция и достоверна за вярване (въпреки подробности като този за 162-те минути сълзи, които са преувеличени). По един особен начин е просто съвършено, че във видеото, което отразява инициативата, не се споменава заглавието на филма", коментират наблюдателите на сайта за маркетинг Adweek.
Ето видеото за експеримента. Какво ще кажете за този начин за рекламиране?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.