Louis Vuitton начело в листата на най-ценните луксозни марки

Louis Vuitton начело в листата на най-ценните луксозни марки

Френската модна линия Louis Vuitton е най-ценната луксозна марка в света. Това сочи ново изследване на консултантската фирма Interbrand. Тя оценява Louis Vuitton на 23, 577 милиона долара. Стойността на марката се е повишила с 2% от миналата година насам.

2011 г. бе успешна за конгломерата за луксозни стоки LVMH. Компанията подобри дигиталното си присъствие и представи няколко приложения за смартфони. Освен това навлезе на пазара с парфюми за първи път и поведе сред останалите луксозни брандове в Китай. В една от най-силните, актуални кампании на Louis Vuitton участва "златният" олимпийски плувец Майкъл Фелпс.

Освен Louis Vuitton в класацията влизат още 7 бранда от най-висок клас. Две от тях са в класацията за първи път. Повечето се радват на значителен ръст на стойността им през миналата година. Подредбата е следната:

МаркаСтойност в милиони долариРъст на стойността
Louis Vuitton23,577 2%
Gucci9,446 8%
Hermès6,182 15%
Cartier5,495 15%
Tiffany & Co.5,159 15%
Burberry4,342 16%
Prada4, 271 нова в класацията
Ralph Lauren4, 038 нова в класацията
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Target възприема нов маркетинг подход за колаборацията си с Woolrich
Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
„Политико“: България проучва възможности за изключение от американските санкции срещу „Лукойл“
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес