Louis Vuitton начело в листата на най-ценните луксозни марки

Louis Vuitton начело в листата на най-ценните луксозни марки

Френската модна линия Louis Vuitton е най-ценната луксозна марка в света. Това сочи ново изследване на консултантската фирма Interbrand. Тя оценява Louis Vuitton на 23, 577 милиона долара. Стойността на марката се е повишила с 2% от миналата година насам.

2011 г. бе успешна за конгломерата за луксозни стоки LVMH. Компанията подобри дигиталното си присъствие и представи няколко приложения за смартфони. Освен това навлезе на пазара с парфюми за първи път и поведе сред останалите луксозни брандове в Китай. В една от най-силните, актуални кампании на Louis Vuitton участва "златният" олимпийски плувец Майкъл Фелпс.

Освен Louis Vuitton в класацията влизат още 7 бранда от най-висок клас. Две от тях са в класацията за първи път. Повечето се радват на значителен ръст на стойността им през миналата година. Подредбата е следната:

МаркаСтойност в милиони долариРъст на стойността
Louis Vuitton23,577 2%
Gucci9,446 8%
Hermès6,182 15%
Cartier5,495 15%
Tiffany & Co.5,159 15%
Burberry4,342 16%
Prada4, 271 нова в класацията
Ralph Lauren4, 038 нова в класацията
Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 ноември. Честит имен ден на Екатерина, Катя, Катина, Катерина, Кина
Eli Lilly стана първата фармацевтична компания с оценка от над $1 трлн.
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 24 до 30 ноември
Бившият британски премиер Дейвид Камерън обяви, че е започнал лечение за рак на простатата
Нова технология предотвратява увреждането на реактивни двигатели от пясък
Le Figaro: Макрон ще обяви въвеждане на доброволна военна служба на 27 ноември
Проучване показва как Китай може да блокира сателитите Starlink при евентуално нахлуване в Тайван
Гърция увеличва заплати и дава безплатни жлища на военните, за да привлича млади хора в армията