Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Microsoft с реклама за децата на 90-те
В нова, силна реклама технологичният гигант Microsoft се обръща към поколението Y – младите хора, които развиват кариера днес и носят в сърцата си духът на времената на тамагочи, маратониките с червени светлинки в подметката и компютърните дискети. „Вие пораснахте. Както и ние”, казва от името на компанията глас зад гадър, озвучаващ ТВ спот от минута и половина. Компанията подчертава еволюцията на първия интернет браузър, който повечето представители това поколение са използвали – Internet Explorer.
Рекламната кампания е дело на агенция Column Five, Нюпорт Бийч, Калифорния. Маркетинг специалисти от целия свят я оценяват като ефективна, защото съдържа едно от най-силните оръжия на рекламата – предизвиква емоции.
От поколението Y ли сте? Спомняте ли си някои от тези неща? Може би има много други предмети, които бихте добавили от нашето си, българско минало…
Ето го и видеото.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.