Microsoft с реклама за децата на 90-те

В нова, силна реклама технологичният гигант Microsoft се обръща към поколението Y – младите хора, които развиват кариера днес и носят в сърцата си духът на времената на тамагочи, маратониките с червени светлинки в подметката и компютърните дискети. „Вие пораснахте. Както и ние”, казва от името на компанията глас зад гадър, озвучаващ ТВ спот от минута и половина. Компанията подчертава еволюцията на първия интернет браузър, който повечето представители това поколение са използвали – Internet Explorer.

Рекламната кампания е дело на агенция Column Five, Нюпорт Бийч, Калифорния. Маркетинг специалисти от целия свят я оценяват като ефективна, защото съдържа едно от най-силните оръжия на рекламата – предизвиква емоции.

От поколението Y ли сте? Спомняте ли си някои от тези неща? Може би има много други предмети, които бихте добавили от нашето си, българско минало…

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
“Дарвин? Какъв Дарвин?”: 5 правила, които ще ви помогнат да се развивате по-бързо от другите 
Шефът на "Фолксваген": На китайските производители на автомобили трябва да се позволи да избегнат митата, като инвестират в ЕС
Първият нов подход за лечение на шизофрения от десетилетия насам получи одобрение от FDA
S&P Global Ratings повиши кредитния рейтинг на Сърбия от "BB+" на "BBB-"
Български учени създадоха прототип на човешка кожа за проучвания в областта на медицината и фармацията
5 техники за израстване на екипния дух
"Живей добре като харчиш по-малко": новата стратегия на китайците за евтини алтернативи