Microsoft ще изхарчи до $1,8 млрд. за популяризиране на Windows 8

Microsoft ще изхарчи до $1,8 млрд. за популяризиране на Windows 8

Маркетинговата кампания, която Microsoft подготвя за най-новия си продукт се очаква да възлезе между 1,5 и 1,8 млрд. долара, което ще я превърне в най-голямата в историята на индустрията. Това показват изчисления на Forbes, цитирани от TechCrunch.

„Не е тайна, че Microsoft планира една огромна маркетинг-кампания около Windows 8. Сумата, която е заложена като бюджет е три пъти по-голяма от тази, която компанията похарчи за своя нов тогава продукт Windows Phone 7, преди две години“, констатират от The Verge.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Полша свали руски дронове, нарушили въздушното ѝ пространство
Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Най-старият хотел в света: 1300 години история и гостоприемство
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Времето: Септемврийско слънце с летни температури
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"