Microsoft ще изхарчи до $1,8 млрд. за популяризиране на Windows 8

Microsoft ще изхарчи до $1,8 млрд. за популяризиране на Windows 8

Маркетинговата кампания, която Microsoft подготвя за най-новия си продукт се очаква да възлезе между 1,5 и 1,8 млрд. долара, което ще я превърне в най-голямата в историята на индустрията. Това показват изчисления на Forbes, цитирани от TechCrunch.

„Не е тайна, че Microsoft планира една огромна маркетинг-кампания около Windows 8. Сумата, която е заложена като бюджет е три пъти по-голяма от тази, която компанията похарчи за своя нов тогава продукт Windows Phone 7, преди две години“, констатират от The Verge.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борисов: Ще бъдем консолидирни тези дни, не на инат, а за да влезем в еврозоната
Тръмп пред Politico: Ситуацията в Европа е тежка и заплашва бъдещето на континента
Зеленски: Готови сме за прекратяване на огъня срещу енергийни обекти, ако Русия се съгласи на това
Албанският „Крал на бягствата“ се измъкна за четвърти път от италиански затвор
Саудитска Арабия позволява на богати чужденци да си купуват алкохол
Има 7 вида почивка. От кой тип се нуждаете?
Затвор ол инклузив: Турция строи огромна съдебна зала за едновременни процеси срещу стотици обвиняеми
Парадоксът на успеха – защо постигането на вашите целите няма да ви направи щастливи