Microsoft ще изхарчи до $1,8 млрд. за популяризиране на Windows 8

Microsoft ще изхарчи до $1,8 млрд. за популяризиране на Windows 8

Маркетинговата кампания, която Microsoft подготвя за най-новия си продукт се очаква да възлезе между 1,5 и 1,8 млрд. долара, което ще я превърне в най-голямата в историята на индустрията. Това показват изчисления на Forbes, цитирани от TechCrunch.

„Не е тайна, че Microsoft планира една огромна маркетинг-кампания около Windows 8. Сумата, която е заложена като бюджет е три пъти по-голяма от тази, която компанията похарчи за своя нов тогава продукт Windows Phone 7, преди две години“, констатират от The Verge.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 24 юли. Имен ден празнува Христина
Русия и Украйна се споразумяха за размяна на пленници и изтъкнаха "различията" в позициите си
Образователното министерство въвежда интегрални задачи в изпитите след 7-и и 10-и клас и увеличава ваканциите
България повторно подаде второ искане за плащане по Плана за възстановяване
Турция представи първата си хиперзвукова ракета Tayfun Block-4
Времето остава топло, на места ще ще има валежи
Президентът наложи вето върху промените в Закона за здравното осигуряване
Прекомерната консумация на алкохол застрашава не само здравето, но и личните финанси