Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Mozilla ще тества рекламни страници
Интернет браузърът Mozilla ще изпробва план за поставяне на реклами и спонсорирано съдържание в новите страници (new tab), които потребителите отварят, след като вече са го стартирали.
Компанията собственик Firefox представи пробно 9 кутии или „отделения”, които показват снимки на уебсайтовете, посещавани най-често от потребителите, съобщава Би Би Си. В тези кутии ще се показва реклама.
Промяната се приема отчасти с недоволство от хората - потребителите се опасяват, че браузърът им ще стане препълнено с лога поле.
„Това няма да се случи. Mozilla никога няма да се превърне в това”, коментира вицепрезидентът на Firefox Джонатан Найтингейл. По думите му компанията тества новата рекламна опция с цел да разбира кое смятат за полезно потребителите и какво игнорират или затварят в браузъра си.
Firefox по-рано увери потребителите си, че ще използва информация на местонахождението им, но само за да ги снабдява със съдържание, което има връзка с тях самите. Компанията увери, че няма да използва никакъв друг вид техни данни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.