Moët & Chandon представя "Шампанско за двама"

Moët & Chandon представя Шампанско за двама

Вече почти три века френската марка шампанско Moët & Chandon се утвърждава като световна икона. Част от успеха й се дължи на маркетинг инициативите й, които традиционно се отличават с красота на изработката, новаторски подходи и елегантен стил на опаковките. 

За да допълни романтиката на тазгодишния празник на влюбените Свети Валентин, Moët & Chandon създаде празнична колекция за двама с розово шампанско Moët Rosé Impérial. Колекцията е украсена с една от емблемите на бранда - черната връзка. Тънката черна лента украсява гърлото на бутилката, предложена в комплект с две чаши. Тя е част от бляскавата визия на марката повече от 125 години.

„Успехът е въпрос на стил за Moët & Chandon, а черната връзка напомня на бляскав смокинг на червения килим. Тази визия перфектно пасва на шампанското, което е символ на луксозните празненства“, посочват от компанията производител.

Целта на романтичния комплект от тази година е продуктът да бъде вълнуващ и артистичен подарък за Свети Валентин. 

В рамките на маркетинг кампания през февруари Moët & Chandon ще предложи на Facebook страницата Moet Bulgaria приложение, с което хората ще могат да си създават електронна покана за среща на чаша Moët Rosé Impérial и да я изпращат на приятели и партьори с дата и час. Идеята е с този жест да добвят доза блясък в деня на влюбените или за друг специален повод.

Освен това Moët & Chandon представя и приложение за iPhone, с което могат да се украсяват снимки.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ