Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Mаrks & Spencer отвори в София най-големия си магазин на Балканите
Четвъртият за България и най-големият на Балканите магазин на британската верига за гърговия на дребно Marks & Spencer (M&S) отвори врати днес в столичния мол Paradise Center. Той е разположен на площ от 1300 кв.м. и предлага богата гама висококачествени и стилни дамски, мъжки и детски облекла. В него присъстват и традиционни за марката събрандове, като Per Una, Autograph, Indigo, Blue Harbour и North Coast някои от които правят премиера в България.
Всяка от отделните марки в рамките на M&S е разположена в специално разработен за новия магазин дизайнерски декор, който подчертава стила им и улеснява клиентите в откриването на облекло по собствен вкус. Детската колекция е от антиалергични материи, а в мъжките серии присъстват модели от тъкани, които не задържат влага.
В най-новия магазин на M&S се предлагат също разнообразие от аксесоари и бельо, обувки и чанти. Българските клиенти ще са първите на Балканите, които ще могат да опитат и козметиката с марката M&S за грижа за кожата от сериите Floral-Essential и Royal Jelly.
Една от водещите британски вериги за търговия на дребно Marks & Spencer е основана преди 129 години и към момента разполага със 760 магазини във Великобритания и над 420 обекта в Европа, Средния Изток и Азия. У нас до момента марката има два магазина в София и един в Бургас, а откриването на новия, четвърти и най-голям обект е в отговор на траен интерес от страна на клиентите, посочиха присъстващите на откриването представители на веригата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Безопасност: Отборът на Барселона отлага завръщането си на легендарния стадион „Камп Ноу“
Спорт |Социалният министър: Възрастта за пенсиониране не трябва да се увеличава
Политика |Луис де Гиндос: ЕЦБ подкрепя по-малко банкови буфери и по-прости правила за малките кредитори
Финанси |Nike отчита изненадващ ръст на приходите на фона на усилията за преструктуриране
Компании |САЩ и Франция ще проведат военна мисия за противодействие на Китай в космоса
Свят |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.